Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله رئیسی در بدو ورود به کرمانشاه گفت: قبل از سفر، ۲۳ نفر از همکاران را اعزام کردیم تا مسایل قضایی، سازمانی و اداری استان کرمانشاه را بررسی کنند.

خبرگزاری میزان  - صبح امروز آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه در نوردهمین سفر استانی خود، وارد کرمانشاه شد.

وی در بدو ورود در این استان گفت: توفیقی است که خداوند متعال مرحمت کرد که در سلسله سفر‌های استانی امروز در کرمانشاه باشیم و از این جهت که نمی‌توانیم خدمت همه مردم عزیز این استان باشیم و در نشست‌های مردمی حضور داشته باشیم، تاسف داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: قبل از سفر، ۲۳ نفر از همکاران را اعزام کردیم تا مسایل قضایی، سازمانی و اداری استان کرمانشاه را بررسی کنند.

آیت الله رئیسی ادامه داد: نشستی با مدیران استانی، استاندار نماینده مقام معظم رهبری داریم و با همکاران اداری و قضایی و برخی فرهیختگان و نمایندگان مردم نشست خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: نتایج بررسی‌ها و نشست‌ها در جلسه شورای عالی قضایی در پایان سفر بررسی خواهد شد و برخی مسایل در استان و برخی نیز در مرکز دنبال می‌شود.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه دیدار با خانواده معزز شهدا و جانبازان از برنامه‌ها است، گفت: مردم کرمانشاه در دوران جنگ تحمیلی نقش آفرین جدی بودند و در ایستادگی در مقابل بعثی‌ها و هشت سال دفاع مقدس خوش درخشیدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس قوه قضاییه آیت الله رئیسی سفر استانی کرمانشاه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس قوه قضاییه آیت الله رئیسی سفر استانی کرمانشاه رئیس قوه قضاییه آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد

رئیس دیوان عالی کشور گفت: تأخیر در رسیدگی‌ها و تجدید اوقات در سامانه‌‌های قضایی یکی از مشکلات مردم است و اجتناب از صرف زمان زیاد و جلوگیری از اطاله در امر کارشناسی مورد توجه رؤسای دادگستری‌ها قرار بگیرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری؛ رئیس دیوان عالی کشور اظهار کرد: دیوان عالی کشور در سال جدید بر اساس سند تحول و تعالی قضایی و برنامه‌های ابلاغی سال 1403 پیش خواهد رفت و در این راستا تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری مستمر برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت قرار دارد.

رئیس دیوان عالی کشور بر تعامل و ارتباط هر چه بیشتر قضات دیوان عالی کشور با رؤسای کل دادگستری استان‌ها در جهت تسریع رسیدگی، جلوگیری از اطاله دادرسی و اتقان آراء تاکید کرد.

فراخوان کشوری پژوهشگاه قوه قضائیه برای حل "چالش اطاله دادرسی"

وی سپس با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی در جهت تحقق شعار سال افزود:  معاونت نظارت دیوان عالی کشور برنامه‌ریزی لازم را برای نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی با همکاری با رؤسای محترم دادگستری استان‌ها و شعب  ویژه محاکم در اولویت کاری خود قرار دهد.

منتظری تأخیر در رسیدگی‌ها و تجدید اوقات در سامانه‌‌های قضایی را یکی از مشکلات مردم عنوان کرد و گفت: اجتناب از صرف زمان زیاد و جلوگیری از اطاله در امر کارشناسی و تاکید بر دقت و تمرکز و نیز اتخاذ تدابیری جهت پیشگیری حداکثری از ازدیاد درخواست‌های اعاده دادرسی از احکام، مورد توجه و اهتمام جدی رؤسای محترم کل دادگستری قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کار مُنکر پیشنهاد افزایش حق مسکن شد
  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»