Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه‌ استان‌ها- مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان قزوین گفت: زمستان امسال "کارگاه آموزش ‌مقدماتی تاریخ‌ شفاهی دفاع‌مقدس" توسط سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین، بنیاد حفظ ‌آثار و نشر ارزش‌های‌ دفاع ‌مقدس و کنگره شهدای استان ‌قزوین برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

حمیدرضا ملازینل، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، ضمن بیان ضرورت برگزاری این کارگاه اظهار ‌داشت: دفاع مقدس گنجینه و نمادی از جهاد در مسیر خدا و تلاش عاقلانه و مجاهدانه است، باید این سال‌ها که سرشار از نمونه‌آفرینی و الگوسازی برای بشریت در حوزه‌های مختلف بوده، توسط هنرمندان متعهد برجسته‌سازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گذر زمان این گنجینه‌ها را به‌دست فراموشی می‌سپارد لذا باید طبق فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با تلاش ویژه، سرعت کار در این حوزه شدت گرفته و بر وسعت و عمق آن نیز افزوده شود.

ملازینل گفت: زمستان امسال "کارگاه آموزش‌ مقدماتی تاریخ‌ شفاهی دفاع‌مقدس" توسط سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین، بنیاد حفظ ‌آثار و نشر ارزش‌های‌ دفاع ‌مقدس و کنگره شهدای استان ‌قزوین برگزار می‌شود.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان قزوین گفت: کارگاه در بهمن و اسفندماه سال جاری به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد که با توجه به ظرفیت محدود، متقاضیان پس از ثبت نام با گذر از مرحله سنجش بر حسب توانایی‌های فردی برای شرکت در این کارگاه پذیرش خواهند شد. 

ملازینل با بیان این که کارگاه به آموزش کاربردی منتج خواهد شد افزود: از شاخصه‌های ویژه‌ کارگاه است که علاقه‌مندانی که دوره را با موفقیت سپری کنند علاوه بر دریافت گواهی‌ معتبر در انجام پروژه‌های تاریخ شفاهی دفاع ‌مقدس در شهر قزوین به‌کارگیری خواهند شد.

2 اثر استان مرکزی در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه دفاع مقدس رتبه کسب کردند‌گنجینه گران بهای دفاع مقدس مملکت را قرن‌ها بیمه کرده استحاج قاسم و شاهکار والفجر8 ـ قسمت پنجم|از ابتکار عمل فرمانده جوان دفاع مقدس تا گفت‌وگوهای منتشر نشده سردار سلیمانی

وی با اشاره ‌به حضور اساتیدی از نویسندگان برجسته استان‌در این کارگاه افزود: سرفصل‌هایی همچون تاریخ ‌شفاهی، سوژه‌یابی در تاریخ‌ شفاهی، مصاحبه در تاریخ‌ شفاهی، قانون پیاده‌سازی، تدوین و نگارش و همچنین استناد در تاریخ شفاهی توسط این اساتید نام‌آشنای استان قزوین تدریس خواهد شد.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه تا تاریخ 30 دی‌ماه از طریق شماره تماس (02833664602) در ساعات 9 تا 13 جهت ثبت نام در "کارگاه آموزش مقدماتی تاریخ شفاهی دفاع مقدس" اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای دفاع مقدس خاطره نگاری دفاع مقدس ادبیات دفاع مقدس بسیج هنرمندان شهدای دفاع مقدس خاطره نگاری دفاع مقدس ادبیات دفاع مقدس بسیج هنرمندان بسیج هنرمندان مقدماتی تاریخ کارگاه آموزش شفاهی دفاع دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۰۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد

از ۲۹ فروردین تاکنون، پیکر ۱۲ شهید دوران دفاع مقدس از منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص شده است.

پیکر این شهدا قرار است، پس از مراسم استقبال برای شناسایی به معراج شهدای تهران منتقل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • پرفورمنس خروش ملت‌ها در حمایت از اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد
  • شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد