Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_در ادامه سفر معاون اول رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان، چهار پروژه بندری با دستور جهانگیری آغاز به کار کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار؛ این پروژه‌ها شامل عملیات اجرایی پروژه ساخت مراکز فرعی جستجو و نجات دریایی سواحل استان (MRCC) در پسابندر به مبلغ 18 میلیارد تومان، پروژه پوشش رادیویی کامل سواحل استان در منطقه A1 دریایی با اعتبار کل 11 میلیارد تومان ، پروژه اطفای حریق و آبیاری قطره‌ای فضای سبز بنادر شهید کلانتری، شهید بهشتی و کوی مسکونی با اعتبار 55 میلیارد تومان و پروژه سرمایه گذاری ساخت مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی(پتروشیمی) به روش BOT باعتبار 800 میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری: توسعه کشور باید پیرامون صنعت نفت شکل بگیردجهانگیری: انتقال پایتخت نباید محدود به انتقال مرکز سیاسی از تهران باشدجهانگیری مصوبه تخصیص‌ اعتبار ‌جبران خسارات سیل را ابلاغ کرد

معاون اول رئیس جمهور دیروز عصر وارد چابهار شد و بعد از بازدید هوایی از پروژه‌های سواحل مکران امروز  در ادامه سفر به زاهدان می‌رود و در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی سیستان  و بلوچستان در زابل شرکت خواهد کرد.

وزاری راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، تعدادی از معاونان وزاری مختلف و هم‌چنین دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این سفر دو روزه معاون اول را همراهی می‌کنند.

اسحاق جهانگیری دیشب در جلسه ستاد توسعه سواحل مکران شرکت کرد و ضمن دریافت آخرین گزارش‌ها از آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی سواحل مکران، بر اتمام بخش مهمی از آن‌ها تا پایان دولت تاکید کرد.

انتهای پیام/395/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه آزاد چابهار سیستان و بلوچستان منطقه آزاد چابهار سیستان و بلوچستان میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۰۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی احمدزاده، امروز_ دوشنبه، دهم اردیبهشت _ در حاشیه بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از پروژه‌های کهگیلویه، اظهار کرد: برنامه‌های سفر دو روزه محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور، با بازدید از پروژه آب‌رسانی از سد کوثر به چهار شهر دهدشت، سوق، چرام و لنده و روستاهای اطراف آغاز شده‌است.

وی افزود: این طرح با جمعیت ٢۴٠ هزار نفر شامل ١۵٣ هزار نفر شهری و ٨٧ هزار نفر روستایی با هدف تأمین ١۶ میلیون و ٩۴٠ هزار مترمکعب آب کلنگ‌زنی شده‌است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این طرح در مجموع ١٧ میلیون مترمکعب در سال آب شرب با دبی لحظه‌ای ٨۶٠ لیتر در ثانیه انتقال داده می‌شود و به نحوی طراحی شده که قابلیت افزایش ظرفیت تا سقف یک هزار و ٣۴۵ لیتر در ثانیه به منظور انتقال آب مورد نیاز صنعت را نیز تأمین خواهد کرد.

وی با بیان اینکه معاون رئیس جمهور همچنین از سد کوهبرد بازدید خواهد داشت، تصریح کرد: عملیات اجرایی سد کوهبرد از سال ۱۳۹۰ با هدف کنترل سیلاب، توسعه گردشگری و آبیاری اراضی کشاورزی دیم حومه غربی دهدشت در شهرستان کهگیلویه آغاز و با تخصیص اعتبارات لازم در سفر رئیس جمهور در سال گذشته و تکمیل آن، در اولین بارندگی پاییز آبگیری شد.

منصوری خاطرنشان کرد: سد مخزنی کوهبرد به عنوان تنها سد خاکی شهرستان کهگیلویه و از پروژه‌های مهم حوزه آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی است که به منظور توسعه بخش کشاورزی، گردشگری و اشتغالزایی در محدوده دشت‌های اطراف روستاهای کوهبرد تا برج بهمنی بعد از ابگیری با تخصیص ۶۷ میلیارد تومان از سوی برنامه و بودجه شیکه خطوط انتقال اب کشاورزی اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه معاون اول رئیس جمهور مینی پالایشگاه دهدشت را کلنگ‌زنی می‌کند، افزود: احداث مینی پالایشگاه در شهرستان کهگیلویه در نزدیکی دهدشت با ظرفیت تولید روزانه ۱۰ هزار بشکه بنزین از طرح‌های مهم اقتصادی و اشتغال‌زایی است.

معاون رئیس‌جمهور گفت: با راه‌اندازی این طرح افزون بر ۵۰۰ نفر شغل در منطقه محروم کهگیلویه ایجاد می‌شود که گردش مالی، ارتقای درآمد و رونق و توسعه اقتصادی از پیامدهای اجرای این طرح است.

کد خبر 749124

دیگر خبرها

  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد