Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با دهه بصیرت ۳۲ فقره کمک جهیزیه نوعروسان نیازمند به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان تهیه وبه زوجهای نیازمند در قائم‌شهر اهدا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، همزمان با دهه بصیرت و به همت بسیج سازندگی،کمیته امداد و موسسه خیریه  قائم آل محمد قائم شهر در سومین مرحله اهدای کمک مومنانه، صبح امروز ۳۲ فقره کمک جهیزیه نوعروسان نیازمند به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان تهیه و به زوج‌های نیازمند قائم شهر اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده سپاه قائم شهر در این مراسم خدمات رسانی و محرومیت زدایی را از اولویتها و محور اصلی فعالیتهای بسیج سازندگی سپاه شهرستان عنوان کرد و گفت: سپاه و بسیج با مشارکت مداوم و حضور در صحنه در راستای منویات مقام معظم رهبری و دستگیری و کمک به نیازمندان و محرومان جامعه ،عَلَم خدمت رسانی را به دست گرفته و در این عرصه حضور مستمر دارد.
 


علی خادم در ادامه با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در کشور و افزایش سطح تورم بیان کرد: امروزه به دلیل وجود مشکلات اقتصادی ، تشکیل یک زندگی ساده  بویژه برای جوانان بسیار سخت و دشوار است،لذا باهمت و کمک خیرین ،ادارات شهرستان،سمن ها، موسسات خیریه و گروههای جهادی  توانستیم مجموعا در سال ۹۹ تعداد۹۸ فقره کالای کمک هزینه نو عروسان به ارزش ۱۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تهیه وبه زوجهای نیازمند اهدا شود.


 
فرمانده سپاه قائم شهر در پایان ضمن تقدیر و تشکر از رئیس کمیته امداد حضرت امام وموسسه خیریه قائم آل محمد ،اداره اوقاف و هیئت رزمندگان قائم شهر،خاطر نشان کرد: ملت خدا جوی و نوع دوست کشور ما ثابت کرد در هر سختی و بحرانی وارد عرصه کار زار میشوندوبه دستگیری وامداد دیگران می پردازند وهمیشه قدردان این همت  وتلاش عاشورایی ملت شریف هستیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: قائم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۳۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه