Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کردستان گفت: اعضای این شورا با ولایت‌مداری و وحدت‌محوری و بصیرت، تشکل بسیار خوبی را شکل داده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام سید محمد سادات عصر امروز در جلسه  هم‌اندیشی با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان که در آمفی تئاتر شرکت گاز سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کردستان با ولایت‌مداری و وحدت‌محوری و بصیرت تشکل بسیار خوبی را شکل داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کردستان افزود: امیدوارم در آینده شاهد روی کار آمدن دولتی انقلابی و ضد آمریکایی باشیم.

سیدخالد حسینی، عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان نیز در ادامه این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و سالگرد شهید حاج قاسم اظهار داشت: شهید سلیمانی کسی بود که اگر وجود مقتدرش نبود مناطق دیگری از کردستان را مانند شنگال و کوبانی در دست داعش بود.

وی افزود: یکی از ذخایر استان کردستان تقدسم بیش از 5400 شهید به انقلاب اسلامی است.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در استان تصریح کرد: انتظار می‌رود از ذخایر طبیعی استان مانند سدها، معادن طلا، گردشگری، استفاده از نیروهای جوان و ...برای استفاده و بهره‌وری بیشتر در کشور و کردستان استفاده شود.

شورای ائتلاف نیروهای انقلابی کردستان: اوضاع نامناسب اقتصادی ناشی از ناکارآمدی است/ انتقاد از دنباله‌روی جریان سازش توسط برخی مسئولانگزارش|انتقاد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از عملکرد برخی مسئولان کردستان؛ وعده‌های انتخاباتی دولت تحقق پیدا نکرد

محمدقربان کیانی، عضو نیروهای شورای ائتلاف استان کردستان نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه "کردستانی‌ها همواره مرزداران خوبی برای کشور بوده‌اند" گفت: تصویب منطقه آزاد بانه و مریوان در کردستان تبعات بسیار مناسبی را برای استان و کشور خواهد داشت که باید هر چه زودتر اجرایی شود.

وی افزود: در 30 سالی که دولت‌های مختلف بعد از دوران دفاع مقدس برسرکار آمدند نتوانستند رضایت را برای مردم به درمغان بیاورند اما شهید سلیمانی این کار را انجام داد.

در پایان این جلسه سید اصغر حسینی به عنوان نماینده جامعه دانشگاهیان استان کردستان گفت: مردم از جنگ‌های بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایان خسته شده‌اند.

انتهای پیام/487/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کردستان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۶۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران

جلسه شورای شهر تهران که امروز یکشنبه با حضور شهردار پایتخت برگزار شد با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلسه شورای اسلامی شهر تهران که امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ با حضور شهردار برگزار شد، با حاشیه‌هایی همراه بود. پس از گزارش معاون حمل‌ونقل و ترافیک برخی اعضای شورا به قرارداد واردات از چین انتقاداتی وارد کردند و در مقابل برخی دیگر از اعضا این انتقادات را غیرفنی اعلام کردند و آن را سیاسی‌کاری خواندند.

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن تاکید بر فرمایشات رهبری در خصوص وحدت بین دستگاه‌ها و ایجاد امیدآفرینی برای مردم، از اعضای شورای شهر خواست که تنها درباره گزارشی که معاون حمل‌ونقل شهرداری ارائه کرده است، صحبت کنند.

زمانی که شهردار تهران برای ارائه پاسخگویی به پشت تریبون رفت، تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر از جمله تشکری هاشمی، امانی، قائمی، عباسی، اقراریان و خانم نجفی که از مخالفان سیاسی شهردار تهران به شمار می‌روند برای از حدنصاب‌افتادن شورای شهر، جلسه را ترک کردند.

در ادامه علیرضا زاکانی، شهردار تهران خطاب به کسانی که انتقاداتی وارد کرده بودند، گفت: اگر انتقادات شما فنی است بمانید تا پاسخ را بشنوید؛ شما نه جلسات هم‌اندیشی تشریف می‌آورید نه می‌نشینید پاسخ‌ها را بشنوید.

اختلافات سیاسی برخی اعضا با شهردار تهران بعد از انتخابات اخیر مجلس بالا گرفته است. همزمان جریاناتی در بیرون شورای شهر با راه‌های مختلف تلاش می‌کند تا مانع ورود اتوبوس و تاکسی‌های برقی به تهران شوند.

این جریان روز گذشته با انتشار قرارداد واردات خودرو از چین تلاش کرد در مسیر این پروژه اختلال ایجاد کند. کارشناسان معتقد هستند ورود خودروهای برقی در حل مسئله ترافیک و آلودگی هوا راهگشا است و چهره شهر را تغییر خواهد داد.

منبع: فارس

کد خبر 748825

دیگر خبرها

  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • ضرورت تسریع در ساماندهی میدان «شهید حسن‌پور» قزوین
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است