Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@17:38:12 GMT

عبداللهی و بایبردی بهترین‌های لیگ شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۶۴۳۳

عبداللهی و بایبردی بهترین‌های لیگ شدند

هفته سوم و چهارم لیگ تیراندازی با کمان در بخش بانوان امروز برگزار شد.

به گزارش"ورزش سه " به نقل از فارس، هفته سوم و چهارم لیگ تیراندازی با کمان در رده بانوان، یادواره شهدای سلامت عصر امروز برگزار شد. در هفته سوم و در ماده ریکرو بانوان تیم‌های آکادمی راد و اشتادسازه با نتیجه مشابه 5 بر صفر به ترتیب مقاومت عاشوری آذربایجان شرقی و فولاد مکران را شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در هفته چهارم این رقابت‌ها نیز فولاد مکران 3 بر 2 از سد آکادمی راد گذشت و دانشگاه آزاد نیز با نتیجه 4 بر یک برابر مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به برتری دست یافت. در هفته سوم کامپوند بانوان تیم‌های فولاد مکران و آکادمی راد با نتیجه 4 بر یک به ترتیب برابر محبوب تهران و مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به برتری رسیدند و مس کرمان نیز 3 بر 2 مقابل هیئت چهارمحال و بختیاری به پیروزی رسید. 

 

هفته چهارم لیگ برتر کامپوند بانوان نیز امروز پیگیری شد و مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی 3 بر 2 از سد فولاد مکران گذشت و مس کرمان 5 بر صفر محبوب تهران را شکست داد و آکادمی راد نیز 4 بر یک هیئت چهارمحال و بختیاری را از پیش رو برداشت. در مسابقات این هفته مهتا عبداللهی از دانشگاه  آزاد، شیوا شجاع مهر از اشتاد سازه و آیتک جلوسیان از دانشگاه آزاد در ماده ریکرو برترین امتیازات را به دست آوردند. گیسا بایبردی از آکادمی راد، راحله فارسی از مس کرمان و پریسا سپاهانی از مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی برترین امتیازات کامپوند را از آن خود کردند.

تیر اندازی (کمان)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیر اندازی کمان فولاد مکران آکادمی راد هفته سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی

سالن جمهوری اسلامی در استانداری آذربایجان شرقی روز گذشته میزبان همایشی با عنوان «بررسی الزامات تحقق شعار سال» با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از فعالان اقتصادی و مدیران ارشد استان و با هدف همفکری و هم افزایی برای تحقق شعار سال بود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074537 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • افزایش ترانزیت جاده‌ای در کشور
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند
  • توده‌های بدخیم سرطان پستان درد ندارند/ معاینات ماهانه بانوان در منزل بهترین روش برای تشخیص
  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز