Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری در مجمع نمایندگان استان با استاندار بوشهر با تأکید بر لزوم خدمتگزاری صادقانه به مردم اظهار داشت: همه ما یک وظیفه بیشتر نداریم و آن خدمت به مردم است، تفاوتی نمی‌کند که ما چه نقشی داریم مهم این است که در کنار هم یک هدف واحد را دنبال می‌کنیم و آن تقویت نظام و خدمتگزاری صادقانه به مردمی است که قوام و دوام نظام به حضور و رضایتمندی آن‌ها بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر قانون گذاری و نظارت بر اجرای صحیح قانون را دو وظیفه اصلی نمایندگان ذکر کرد و اظهار داشت: نمایندگان از طرف مردم وکالت پیدا کرده‌اند که قانون گذاری کنند و به نیابت از مردم نظارت کنند که قوانین و مقررات به خوبی اجرا و از همه ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود. 

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی نقش مهمی در شرایط سخت امروز بر عهده دارند، گفت: در حوزه نظارت بر کارکرد مدیران که وظیفه دوم نمایندگان است انتظار داریم که دستگاه‌های اجرایی با هماهنگی و همراهی امور را دنبال کنند تا بتوانیم از همه توانمندی‌های در اختیار و فرصت‌ها به نحو شایسته بهره بگیریم. 

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: استان بوشهر استان توانمند و برخورداری است، مهم این است که ما از این برخورداری به گونه‌ای استفاده کنیم که شاهد محرومیت مردم نباشیم. مردم توقع دارند که با این همه نعمت در استان محرومیتی وجود نداشته باشد. باید با هماهنگی بین نمایندگان و مدیران ارشد استان از این همه پتانسیل برای حل مشکلات و معضلات مردم استفاده کنیم. 

جمیری دستگاه‌های اجرایی را ملزم به پاسخگویی به مردم دانست و اذعان کرد: نمایندگان استان مراجعات و درخواست‌های فراوانی از سوی مردم دارند که اگر دستگاه‌های اجرایی پاسخگوی مردم بودند این حجم از تقاضا را شاهد نبودیم. 

وی ادامه داد: برخی از مشکلات که در سطح شهرستان‌ها لاینحل مانده است به دلیل ناهماهنگی بین مدیران است که مدیر ارشد شهرستان باید گره گشایی کند. 

مبالغ هنگفتی به خزانه واریز می‌کنیم ولی برای اعتبارات جزئی باید التماس کنیم

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با بیان اینکه نفتی‌ها باید در ایفای نقش و مسؤولیت اجتماعی خودشان بهتر از این عمل کنند، اظهار داشت: استان بوشهر درآمد مبالغ هنگفتی را در قالب درآمدهای مالیاتی به خزانه دولت واریز می‌کند و بعد برای گرفتن اعتبارات جزئی از دولت باید التماس کنیم، باید با استفاده از ظرفیت‌های قانونی مشکلات استان را از این درآمدها برطرف کنیم.

حجم اجناس فاسد انبار اموال تملیکی بوشهر چندین برابر خرابی‌ سیل دشتستان

جمیری با اشاره به بازدید خود از انبارهای سازمان فروش اموال تملیکی در بوشهر گفت: چندین برابر خرابی‌های سیل دشتستان در این انبارها اجناس تخریب و فاسد می‌شود، من واقعا متأثر شدم که چرا برای رفع محرومیت مردم و تأمین نیاز نیازمندان از این اجناس استفاده نمی‌شود. 

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاخیرهای صورت گرفته در راه اندازی بیمارستان شهدای هسته‌ای گفت: من دو بار برای این بیمارستان با وزیر دیدار داشته‌ام، چند بار با معاونان وزیر دیدار کرده‌ام، دو بار از بیمارستان بازدید داشته‌ام، ولی دانشگاه علوم پزشکی را برای پیگیری این امر فوق العاده ضعیف می‌دانم، مدیر دستگاه باید کارش را بداند و دنبال کند و استاندار و نمایندگان هم حمایت کنند، اینطور که نمی‌شود مدیریت کرد، مدیر باید فعال شود و در قبال وعده‌ای که به مردم داده شده احساس مسؤولیت کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بوشهر سیل انبار دستگاه های اجرایی نمایندگان استان استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلاحت پیشه: نه‌تنها از منابع فروش نفت نفعی برای مردم حاصل نشد؛ بلکه دولت دست در جیب مردم کرده است

  حشمت الله فلاحت پیشه گفت:  فارغ  آمارهایی که از رشد در دولت مطرح می‌شود  وقتی که به معیار اصلی ارزیابی عملکرد دولت می‌رسیم که همان میزان رضایت مردم است، متوجه مى‌شویم که در دولت آقای رئیسی چند کار انجام شده است؛ ۱- بیشترین فشارها بر دوش مردم وارد شد ٢- سالانه ۵۰ درصد مالیات افزایش پیدا کرد ٣-  برای کسب درآمد و سود از جیب مردم تلاش شد و دولت خود را در جیب و کاسبی مردم سهیم کرد که همه اینها در دنیای امروز بی‌سابقه است.

وی گفت:نه‌تنها در دولت آقای رئیسی عزم جدی برای رفع نیازهای اقتصاد مردم وجود ندارد؛ بلکه در جایی هم که مردم با وجود گرانی، تورم و بی‌سامانی اقتصادی زندگی خود را به‌سختی می‌گذراندند، دولت باز هم به گونه‌ای از جیب مردم برداشت می‌کند.

به گزارش شرق، فلاحت پیشه ادامه داد: آخرین آن مالیات بر عایدی سرمایه است، مردم اموال و املاکی دارند که ریسک تورم ناشی از خرید و حفظ و ارتقا و افزایش اموال خود را به جان خریده‌اند و این در حالی است که دولت خود را شریک در سرمایه و دارایی سود مردم کرده است و این عملکرد یعنی به عبارتی در شرایطی که در دولت سیزدهم ما تا هفت برابر فروش نفت در مقایسه با زمان تحریم داشتیم و درعین‌حال بخش عمده اموال مسدودشده کشور نیز آزاد شده بود، نه‌تنها از منابع فروش نفت نفعی برای مردم حاصل نشد؛ بلکه دولت دست در جیب مردم کرده؛ به طوری که میزان مالیات و عوارضی که از مردم در سال ۱۴۰۲ اخذ شد، هزار هزار میلیارد تومان بوده که خود یک رقم بی‌سابقه است .

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • صدور رای از دادگاه انقلاب برای ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه
  • چرا کابل otg وصل نمیشه؟
  • تعیین تکلیف ۱۸ هزار و ۸۳۵ ردیف کالا در حوزه گمرکات و اموال تملیکی
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • فلاحت پیشه: نه‌تنها از منابع فروش نفت نفعی برای مردم حاصل نشد؛ بلکه دولت دست در جیب مردم کرده است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود