Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: پالایشگاه پلدختر ظرفیت ارتقا تا ۳۵ هزار بشکه را دارد.

سید موسی خادمی در حاشیه بازدید از پروژه‌های پلدختر که ۱۸ دی‌ماه صورت گرفت، اظهار کرد: پروژه ۵۰۰۰ بشکه‌ای مینی پالایشگاه پلدختر از پروژه‌های بسیار خوبی است که چندین مزیت دارد که یکی از آنها این بوده که متناسب با ظرفیت‌های استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از دیگر مزایای این طرح این بوده که سرمایه‌گذار آن دارای اهلیت است و با توجه به شرایط اقتصادی پروژه سرعت خیلی خوبی دارد.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: از زمان کلنگ زنی تا افتتاح پروژه خیلی زمان معقولی است و طی بازدیدی که از آن صورت گرفت سرمایه‌گذار آماده است که آن را تا ۳۵ هزار بشکه ارتقا دهد.

خادمی اضافه کرد: کمک خواهیم مجوز خوراک را از وزارت نفت بگیریم تا این ظرفیت ایجاد شود.

وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی کمک کرده‌اند و زیر ساخت‌های آن فراهم است اگر مشکلی هم باشد به سرعت رفع خواهد شد.

استاندار لرستان ادامه داد: در بحث سیل مهمترین پروژه‌ای که امروز مورد بازدید قرار گرفت دیواره ساحلی است که در چند سال اخیر سیل هر چند وقت یکبار سیل مردم پلدختر را اذیت کرده است و کار اساسی انجام نشده بود اما امروز با توجه به سابقه‌ای که داشت کار طوری انجام شده که دیگر مردم مشکل نخواهند داشت و همه نکات برای ایمنی لازم دیده شده است.

خادمی عنوان کرد: یک‌سری نقایص وجود دارد از جمله اینکه طول آن باید بیشتر شود که پیگیری خواهد شد که انجام شود.

وی اظهار کرد: همچنین خیابان پشت سیل بند است و هماهنگ شده که کار آن انجام شود.

استاندار لرستان با اشاره به جاده قدیم و جدید پلدختر، خاطرنشان کرد: جاده قدیم را به عنوان یک جاده قدیمی و زیبا باید آن را حفظ کنیم و دو جا نمی‌توانیم سرمایه‌گذاری انجام دهیم خرد خرد باید کار را انجام دهیم.

خادمی تصریح کرد: جاده قدیم در حد نگهداری اولیه و تردد محلی آن را نگه می‌داریم ولی هر موقع کاری انجام دهیم پیگیری می‌کنیم که تردد در آزادراه برای اهالی پلدختر مجانی شود.

وی اضافه کرد: اما کار اصلی آن است که تعداد زیادی تونل دارد و چهار فاز است. ماهیت کار راه‌سازی بخصوص در مناطق کوهستانی زمانبر است.

استاندار لرستان ادامه داد: خوشبختانه پیمانکار فاز اول شروع کرده و فازهای دیگر نیز پیمانکار انتخاب شده و کم کم در حال آغاز کار هستند و از محل ماده ۵۶  نیز اعتبار ۳۳۰ میلیارد تومان از طریق بانک‌ها برای آن در حال تامین هستیم اما بیشتر از آن نیازمند است.

خادمی ادامه داد: این دو تا کار یعنی نگهداری جاده قبلی و احداث جاده جدید موازی هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها وزارت نفت پلدختر استاندار لرستان پالايشگاه لرستان استاندار لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سردار ابوطالب شفقت دقایقی پیش با حضور در پروژه ساختمان استانداری از طبقات مختلف این پروژه بازدید کرد .

در این بازدید استاندار خطاب به معاون عمرانی گفت : مرحله انتخاب پیمانکار جهت تکمیل از فردا آغاز شود و ظرف ۳ ماه و نیم بایستی معاونت امور عمرانی استانداری در ساختمان جدید مستقر شود .

شفقت افزود : در بحث جانمایی واحدها و طبقات نیز تغییرات و اصلاحات ضروری است که طی جلسه ای که در استانداری تشکیل خواهد شد اصلاحات مورد نیاز ساخت و ساز واحدها و اتاق های ساخته شده تصمیم گیری خواهد شد .

استاندار لرستان اظهار داشت : این پروژه برای تکمیل نهایی بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با برنامه ریزی هایی که خواهیم نمود به مرور با تامین اعتبار این پروژه به سرانجام خواهد رسید .

لازم به ذکر است عملیات اجرایی ساختمان جدید استانداری لرستان در ۱۲ طبقه موسوم به برج امید از ۱۰ سال گذشته آغاز گردیده است .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899722

دیگر خبرها

  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • ادامه هتل«صخره‌ای»معطل راه دسترسی/استاندار:سرمایه‌گذار حمایت شود
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای قدیمی‌ترین پروژه خرم‌آباد
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • بیژن زنگنه متهم ناترازی بنزین/ احیای پالایشگاه‌سازی در دولت سیزدهم
  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن