Web Analytics Made Easy - Statcounter

بستر و حریم رودخانه شهر ترکمانچای با دستورات ویژه رئیس حوزه قضایی بخش ترکمانچای آزاد شد.

سلطانی رئیس حوزه قضائی بخش ترکمانچای در گفتگو با میزان از صدور دستورات قاطع مبنی بر اجرای عملیات بازگشایی بستر رودخانه شهر خبر داد و گفت: این اقدام موجب تسریع در عملیات بازگشایی حریم و بستر رودخانه گردید.

گفتنی که بخشی از رودخانه شهر ترکمانچای از داخل و مجاورت شهر ترکمانچای با حداکثر دبی ۶۸ متر مکعب در ثانیه (حداکثر سیلاب با دوره بازگشت ۲۵ ساله) عبور می‌کند که این رود خانه در سال‌های گذشته توسط اشخاص در ساحل راست و چپ آن و با پیشروی در داخل بستر رودخانه از طریق خاکریزی – احداث باغ و باغچه و ساخت و ساز‌های غیر مجاز به تصرف درآمده بود که با توجه به دبی بالای رودخانه در صورت وقوع سیلاب و به علت تنگ بودن مقطع رودخانه قطعاً موجب سرازیر شدن سیلاب به محدثات مسکونی و اراضی شهر ترکمانچای و به تبع آن باعث خسارات جبران ناپذیر مالی و جانی می‌گردید مع الوصف رئیس حوزه قضایی در راستای پیگیری حقوق عامه، دستورات ویژه‌ای در جهت پیگیری و همچنین اجرای طرح بازگشایی به ادارات تابعه از جمله نیروی انتظامی بخش صادر و نهایتاً مسیر موصوف به طول ۴/۱ کیلومتر در طول مدت ۶ ماه از تصرفات غیرمجاز رفع تصرف و بازگشایی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: آزادسازی بیش از ۳ هزار مترمربع از اراضی آبشار یاسوج از دست سودجویان

انتهای پیام/

برچسب ها: بستر و حریم رودخانه رئیس حوزه قضایی ترکمانچای

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بستر و حریم رودخانه شهر ترکمانچای رودخانه شهر رئیس حوزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد موالی زاده عصر امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تکمیل شدن ظرفیت سد دز و رهاسازی آب، بر بالا آمدن آب رودخانه دز هشدار داد.

وی ادامه داد: شهروندان به ویژه اهالی روستاهای اهواز و دزفول از تردد و توقف در حاشیه و حریم رودخانه‌های دز و کارون خودداری کنند.

فرماندار اهواز گفت: با توجه به رهاسازی آب سد دز، به روستاهای حاشیه رودخانه‌ها اطلاع رسانی شده است.

کد خبر 6096546

دیگر خبرها

  • بازگشایی و رفع تصرف ۹۱ هکتار از اراضی رودخانه‌ای
  • داوری ۱۱۵ ایده در رویداد آموزشی «بوت کمپ» دانشگاه آزاد قم
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد
  • هشدار رهاسازی آب سد سفیدرود در گیلان
  • مردم از تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند
  • مهارت آفرینی در بستر دستگاه تعلیم و تربیت باید فراهم شود
  • تعداد دفاتر تقریب به ۳۵ دفتر در دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور رسیده است
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد