Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@12:56:43 GMT

سارقان مسلح در ماهشهر به دام افتادند

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۱۲۰۵۲

فرمانده انتظامی ماهشهر از دستگیری چهار سارق مسلح در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد مسلحانه از منازل سرقت می‌کردند.

خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا پاپی گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت مسلحانه منزل در بندر امام خمینی (ره)، تیمی از ماموران پلیس آگاهی برای بررسی موضوع و شناسایی سارقان وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و تخصصی هویت چهار سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: ارسال پیامک تخلفات کرونایی به ۵۲ هزار راننده متخلف

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر گفت: سارقان که دارای سوابق متعدد کیفری و سرقت مسلحانه به عنف بودند در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

دستگیری سارق زورگیر در اهواز

رییس پلیس آگاهی خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت زورگیری گوشی تلفن همراه درسطح شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار دایره مبارزه با سرقت به عنف پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ سهراب حسین نژاد افزود: با تلاش شبانه روزی و انجام کار اطلاعاتی، هویت سارق شناسایی و طی عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده، متهم به سرقت‌های متعدد تلفن همراه به صورت زورگیری درسطح شهرستان اهواز اعتراف کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس نیروی انتظامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا سلوکی اظهار کرد: شب گذشته، تعدادی سارق مسلح با یک دستگاه خودروی سواری سمند در سطح شهرستان کمیجان حضور یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب افزود: با حضور به موقع پلیس، سارقان که موفق به ارتکاب به جرم نشدند به طرف شهرستان خنداب متواری شدند که با اقدام سریع یگان گشت انتظامی خنداب خودرو تحت تعقیب قرار گرفت و با تیراندازی پلیس خودرو متهمان متوقف شد.

کد خبر 6088090

دیگر خبرها

  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان