Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان پارس آباد با بیان اینکه از ۹ دی تا ۱۹ دی دهه بصیرت نامگذاری شده، اظهار کرد: حماسه نهم دی به دنیا نشان داد که مردم ایران ولایتمدار بوده و همواره در خط انقلاب هستند.

وی حمایت و قدرشناسی از ولایت را از درس‌های دیگر حماسه نهم دی برشمرد و افزود: مردم سراسر کشور همواره نعمت ولایت را لمس کرده‌ و قدردان آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرستان پارس آباد بیان کرد: روز ۱۹ دی نیز یادآور حماسه بزرگ و با شکوهی است که برگ دیگری از کتاب زرین انقلاب اسلامی را رقم زد. قیام خونین مردم قم در ۱۹ دی ماه ۱۳۵۶ نوری بود در ظلمت ستم و نهضت اسلامی ملت ایران را بار دیگر به عاشورا گره زد.

باقری بنابی ۱۹ دی را روز شکوه و عظمت و نماد وحدت ملت عاشورایی ایران حول محور ولایت دانست و گفت: مردم قم نقش بسزایی در خلق این حماسه ایفا کردند.

وی حوادث سال ۸۸ را فتنه صهیونیستی - آمریکایی بر علیه انقلاب و اسلام برشمرد و اذعان کرد: مساله انتخابات نیز تنها یک بهانه و دست آویزی برای ضربه زدن به نظام اسلامی بود.

 امام جمعه پارس آباد تصریح کرد: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می‌آید.

باقری بنابی اذعان داشت: در حالی که آمریکا در سال ۸۸ توطئه‌ای عظیم برای ملت بزرگ ایران چیده بود، امروز خود گرفتار شده و حوادث چند روز گذشته، نشانه‌هایی از افول و نابودی آمریکا است.

امام جمعه  پارس آباد در ادامه بیان داشت: آیین آغاز عملیات احداث پروژه چهاربانده سربند به سه راهی مشگین شهر، کلنگ‌زنی کارخانه صنایع تبدیلی و تعیین مدیر عامل و اعضای هیات مدیره کشت و صنعت نوید آبادانی مغان را می‌دهد.

وی افزود: امیدواریم این پروژه‌ها نیز در حد کلنگ زنی باقی نماند و به سرنوشت سایر پروژه‌های بلاتکلیف مانده در منطقه دچار نشود چرا که ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی به‌دلیل قطب کشاورزی بودن منطقه و ایضأ ایمن سازی جاده‌های مواصلاتی از مطالبات اصلی و به‌حق مردم نجیب و قدرشناس مغان است.

باقری بنابی گفت: از خیرین و مومنین شهرستان پارس آبادمغان می‌خواهم در این ایام سخت کرونایی به فکر مستضعفین و نیازمندان جامعه باشند. جوانان جهادی و انقلابی در این راستا حرکت‌های خوبی شروع کرده‌اند که امیدوارم خیرین عزیز به یاری آنان بشتابند.

وی گفت: از اهالی مردم شهرستان پارس آباد جهت شرکت در احسان فاطمی در ایام فاطمیه دعوت می‌کنم تا با همکاری مردم در ایام فاطمیه بزرگترین احسان فاطمی را در این شهرستان برگزار کنیم.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت الاسلام باقری بنابی امام جمعه شهرستان پارس آباد فتنه 88 19دی شهرستان پارس آباد باقری بنابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران

سرهنگ احسان مؤمنی با اشاره به مطالبه‌گری پلیس از سازمان‌های مختلف در خصوص ترافیک و حوادث ترافیکی گفت: «پلیس مطالبه‌گر است و ما در تمام زمینه‌های مربوط به حفظ جان و مال مردم، از نهاد‌های مختلف مطالبه‌گری می‌کنیم.»

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به کیفیت خودرو‌ها افزود: مطالبه ما از سازمان استاندارد، وزارت صمت و شرکت‌های خودرو ساز در خصوص ایمنی وسیله نقلیه است. همچنین از وزرات راه و شهرداری در خصوص وضعیت راه‌ها و جاده‌سازی‌ها مطالبه داریم.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با تشریح اقدامات انجام شده ادامه داد: در سال گذشته با پیگیری‌های پلیس راهور، ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران رفع خطر شده است که ان‌شاءالله در سال جدید کمتر شاهد تصادفات فوتی خواهیم بود. همچنین ۱۲۵۸ نقطه در شهر تهران با استفاده از نورپردازی، برچسب گذاری و نصب بنر آشکار سازی شده تا از وقوع تصافات جلوگیری شود.

وی افزود: در معابر بزرگراهی، نیازمند نصب بیشتر تابلو برای هدایت بهتر رانندگان بودیم که با پیگیری پلیس، این مسئله نیز انجام شد و ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر به این معابر اضافه شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در معابر بزرگراهی، ۱۷ پهلوگاه اضطراری جدید، تعبیه و احداث شد. از این محل‌ها می‌توان هنگام تصادفات و حوادث استفاده کرد تا جای خودرو وسرنشینان آن امن باشد.

مومنی آموزش را بخش مهمی از فرهنگ سازی دانست و گفت: پلیس در زمینه آموزش نیز قدم‌هایی برداشته و امیدوار است با آموزش، تصادفات به حداقل برسند.

دیگر خبرها

  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد