Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عادل پور رخداد روز گذشته در آمریکا را بیانگر تسریع در روند افول آمریکا خواند و گفت: رئیس جمهوری که باید حافظ نظم و قانون و آرامش مردم باشد خود دستور خشونت می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور» ظهر امروز (جمعه 19 دی) در آئین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه خرمشهر که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص قیام خونین 19 دی اظهار کرد: رهبر عزیز ما فرمود این قیام سرآغاز انقلاب بود اما آنچه مهم است ما باید هوشیار باشیم که حرکت های انقلاب را تحریف نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خطیب نماز جمعه خرمشهر 19 دی ماه را حرکتی دینی و ضد آمریکایی خواند و افزود: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، آمریکا به دنبال بی ثباتی در منطقه است اما امروز مشاهده می کنیم در روزگذشته که چه اتفاقاتی در آمریکا رخ داد و یک پرده از دموکراسی پوشالی و رسوایی برداشته شد.

 

وی با بیان اینکه مسئولان نظام برای اقتصاد مقاومتی و بی اثر کردن تحریم‌ها چه اقداماتی را انجام داده اند؟ تصریح کرد: امسال سال جهش تولید است و مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی باید به مردم گزارش دهند که در سال جهش تولید چه اقداماتی انجام داده اند.

 

حجت الاسلام عادل پور مقام معظم رهبری نظام را موظف به حمایت از کشورها و کسانی دانستند که در منطقه حامی جمهوری اسلامی هستند اضافه کرد: این یکی از خطوط قرمز ما است و هیچگاه نباید از آن عقب‌نشینی کرد و همه دولت ها و گروه‌های مقاومت تحت چتر معنوی مادی و تسلیحاتی جمهوری اسلامی است و جمهوری اسلامی قطعا کوتاه نخواهد آمد.

 

وی رخداد روز گذشته در آمریکا را بیانگر تسریع در روند افول آمریکا خواند و بیان کرد: رئیس جمهوری که باید حافظ نظم و قانون و آرامش مردم باشد خود دستور خشونت می‌دهد مردمی که باید به کنگره مردم سالاری اعتماد کنند به همان جا حمله می‌کنند و آن کسانی که امیدهای خود را به آمریکا بسته اند این رسوایی را مشاهده کنند.

 

امام جمعه خرمشهر به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص قدرت نظامی، اشاره کرد و ادامه داد: رهبری فرمودند که نظام حق ندارد کشور را در وضعیت ضعف قرار دهد تا کسانی همچون صدام و کشورهایی که طرفدار آمریکایی هستند به جمهوری اسلامی تعدی کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: مولا و مقتدای ما بارها و بارها در رابطه با مسئله برجام اعلام کردند که ما اصراری به بازگشت آمریکا به برجام نداریم اما نسبت به لغو تحریم ها اصرار داریم.

 

حجت الاسلام عادل پور با انتقاد از افزایش جمعیت سگ های بدون صاحب در خرمشهر یاد آور شد: در چند روز گذشته انتشار ویدئویی مبنی بر حمله سگ های ولگرد به دختربچه خرمشهری باعث تاسف است و تقاضای ما از دادستانی شهرستان و بازرسی کل کشور که به این مسئله مداخله کنند.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: قیام ۱۹ دی ماه قیام خونین قم خبرگزاری شبستان خوزستان افول آمریکا برجام منطقه آزاد اروند خطبه های نماز جمعه مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی حجت الاسلام روز گذشته عادل پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۳۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، معاون آمار و برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد در نشست تبیین مبانی و احکام برنامه هفتم توسعه کشور با تاکید بر اینکه اجرای کامل این برنامه و به ویژه استقرار نظام درآمد-هزینه استانی می‌تواند جهش تولید با مشارکت مردم را تسریع کند، اظهار داشت: متاسفانه تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود و بر همین اساس باید در اجرای برنامه هفتم توسعه اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

جعفر رحمانی در نشست تبیین مبانی و احکام برنامه هفتم توسعه کشور که با حضور معاون امور برنامه‌های توسعه امور برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه کشور و جمعی از معاونان برنامه و بودجه(طرح و برنامه) دستگاه‌های اجرایی در محل سالن اندیشه این سازمان برگزار شد؛ از نتایج اجرایی نشدن کامل برنامه ششم توسعه  مانند عدم تحقق رشد اقتصادی در دهه 90 شمسی سخن گفت.

وی در این نشست با بیان اینکه برنامه ششم توسعه کشور از برنامه‌های توسعه‌ای ناموفق کشور بود و تنها فقط 30 درصد از آن محقق شده است، افزود: اگر برنامه‌ای را به نحو احسن تدوین اما درست اجرا نکنیم، نتیجه آن کاهش سرمایه‌های اجتماعی و عدم اعتماد مردم نسبت به برنامه‌ریزی میان مدت و بلند مدت در کشور خواهد شد.

رحمانی ناترازی‌های انرژی و مالی در کشور را جدی خواند و گفت: برنامه هفتم توسعه با تغییر نگرش و به صورت مساله محور و با تاکید بر رشد فراگیر تدوین شده  و دو اصل اولویت‌بندی درست و سازوکار انگیزشی کارا و اثربخش در آن دیده شده است.

وی با تاکید بر اینکه همه مدیران استانی و مقامات کشوری در مقابل نسل آینده کشور مسئولیت دارند تا در پنج سال آینده ایرانی آبادتر بسازند، گفت: برنامه هفتم توسعه کشور متفاوت‌تر از سایر برنامه‌های توسعه‌ای قبلی در کشور است چرا که ضمن ایجاد انگیزه در افراد می‌تواند تحول در نظام اداری ایجاد کند و به تبع آن بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌های مردم در پایان اجرای این برنامه مرتفع خواهد شد.

معاون آمار و برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با اشاره به شعار سال و تحقق آن، جهش تولید با مشارکت مردم را تنها از مسیر پایبندی به اصول برنامه هفتم توسعه کشور امکان پذیر دانست و بیان داشت: نیاز داریم برای نقش دادن به مردم در رسیدن به رشد اقتصاد و جهش تولید، بار دیگر اعتماد را به آنان بگردانیم که این امر مستلزم تلاش جدی همگان است و استقرار جدی نظام درآمد- هزینه استانی می‌تواند نقش موثرتری به استان‌ها در 5 سال آینده بدهد.

رحمانی با بیان اینکه رشد اقتصادی در کشور کیک اقتصاد را بزرگتر کرده و موجب آن می‌شود که مردم بیشتری از آن منفعت ببرند، اظهار داشت: خوشبختانه دولت سیزدهم در ابتدا با نگاه ویژه به برنامه محوری در صدد اداره کشور به صورت عقلانی است و پیشران‌ها، مسائل بحران‌ساز و بسترها در برنامه هفتم توسعه به درستی دیده شده است.

وی با یادآوری اینکه استان یزد در برنامه محوری در کشور پیشرو بوده و تاکنون برنامه‌های تحولی زیادی همچون یزدِنوین، یزدِ بهره‌ور و یزدِ نوآور را تدوین و به مرحله اجرا گذاشته است، تاکید کرد: راهی جزء اینکه طبق برنامه اصولی و عقلانی در کشور و به تبع آن در استان شروع کنیم به اصلاح ساختارها و رفع ناترازی‌های موجود بپردازیم وجود ندارد.

 

دیگر خبرها

  • واکاوی ریشه‌های اعتراضات ضداسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • تعرض به اساتید زن دانشگاه‌های آمریکا بیانگر چهره دوگانه غرب
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود
  • توقیف دارایی‌های روسیه دلارزدایی را تسریع می‌کند
  • اعتراضات دانشجویی در ⁧آمریکا⁩ بیانگر مظلومیت فلسطینیان است
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است