Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام از راه اندازی مجدد کارخانه آرد شکوه غرب ایوان خبر داد.

افشار خسروی زاد در گفتگو با میزان از راه اندازی مجدد کارخانه آرد شکوه غرب ایوان خبر داد و گفت: کارخانه آرد شکوه غرب ایوان در راستای حمایت از تولید، پس از یک سال تعطیلی و بر طرف شدن مشکلات فراوان با حضور مسئولان مربوطه آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به دنبال تلاش برای راه اندازی و احیای مجدد این کارخانه، جلسات متعددی در دادستانی مرکزاستان ایلام برگزار شد و در این جلسات مشکلات این کارخانه مورد بررسی و پیگیری قرار گرفتند و با همکاری سازمان‌های مختلف این مشکلات مرتفع و با ارائه تسهیلات لازم این کارخانه آرد به چرخه تولید بازگشت.

خسروی زاد تصریح کرد: خوشبختانه با راه اندازی مجدد این کارخانه ۲۵ نیروی کاری که از کار بیکار شده بودن مجددا به کار برگشتند.

بیشتر بخوانید: بازگشت ۲۹ واحد تولیدی و بنگاه اقتصادی در تملک بانک‌ها به چرخه تولید با حمایت دادگستری فارس

انتهای پیام/

برچسب ها: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام چرخه تولید

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: چرخه تولید راه اندازی مجدد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۵۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز

۶ سال پیش در چنین روزهایی مردم استان خراسان شمالی با مردی وداع کردند که برای آنان شریک تلخ و شیرین زندگی‌های‌شان بود و در تمام سال‌های مبارزات انقلاب اسلامی و بعد از آن همدم همیشگی مردم بجنورد لقب گرفت.

 

 

  به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074985 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم
  • حیرت و درماندگی غرب در برابر شکوه قدرت سازی ایران
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • رهاسازی پسماند‌ها در رودخانه‌ها امری جبران ناپذیر است
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود