Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، دبیر ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی، مجید قادری مدرس بسته‌بندی و طراحی اسباب‌بازی و رییس دپارتمان اسباب‌بازی‌های علمی و خلاق شرکت صنایع آموزشی را به عنوان داور «طراحی»، نعیم تدین تصویرگر کتاب و بازی‌های فکری و تصویرساز بردگیم را به عنوان داور «تصویرسازی» و علی مهری تولیدکننده و مدیر انتشارات آوای باران را به عنوان داور «فروش» معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن حموله همچنین سعید باباوند مدرس دانشگاه علم و فرهنگ، طراح گرافیک و منتقد هنری را به عنوان داور «بسته‌بندی و گرافیک» و غلامرضا دیزجی رییس انجمن تولید کنندگان اسباب‌بازی، مدیر برند فکرآذین و هیئت مدیره شرکت «شکوه فکر فردا» را به عنوان داور «تولید» جشنواره اسباب‌بازی اعلام کرد.

هیأت انتخاب ششمین دوره این جشنواره را نیز فرزانه بابایی کارشناس و طراح عروسک و اسباب‌بازی، سیما مهدی‌زاده‌تهرانی کارشناس‌ارشد روان‌شناسی کودک و نوجوان و امیرحسن سلام‌زاده کارشناس‌ارشد طراحی صنعتی در حوزه تولید اسباب‌بازی تشکیل می‌دهند و مسئولیت هیات داوری و کمیته رقابتی را آیدین مهدی‌زاده‌تهرانی بر عهده دارد.

یادآوری می‌شود ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم توجه به شیوه‌نامه‌های بهداشتی در جامعه، به‌صورت مجازی و فرآیندی و در چند مرحله به‌شکل گام به گام در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: داور کودک جشنواره نوجوان عنوان داور اسباب بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۷۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک

ایسنا/خوزستان داور خوزستانی از سوی اتحادیه جهانی کشتی در آخرین گزینشی المپیک به قضاوت خواهد پرداخت.

مهدی بشیرزاده داور پرافتخار خوزستانی برای مسابقات گزینشی المپیک که طی روزهای ۶ تا ۹ خردادماه در شهر استانبول ترکیه برگزار می شود، انتخاب شد. 

به گزارش ایسنا، این رقابت ها آخرین مرحله گزینشی داوران و ورزشکاران برای المپیک است و از ایران به همراه مهدی بشیرزاده، دو داور دیگر به نام‌های کامران سلطانی زاده و نیما صادقی به این رویداد دعوت شده‌اند. 

پس از این مرحله داوران انتخاب شده در سمیناری در آتن یونان شرکت خواهند کرد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!
  • ششمین نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴)
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • همه چیز درباره انسی ۲۰۲۴/ تری گیلیام جایزه افتخاری می‌گیرد