Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان گفت: تاکنون ۸۶ درصد اعتبارات سهمیه‌ای تبصره هیجده این استان جذب شده و عملکرد مناسبی داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ عباس رضایی در دویست و سومین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سالن جلسات استانداری گفت: در قالب تبصره ۱۸ ، ۱۹۹ طرح به بانک‌ها معرفی شدند که از این تعداد با ۱۲۶ طرح تاکنون موافقت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اصفهان به کسب رتبه اول این استان در تبصره ۱۸ اشاره و بیان کرد: همچنین ۸۱۰ میلیارد تومان از طریق این تبصره به واحدهای تولیدی و اقتصادی کمک شده است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون هزار و ۸۹۰ میلیارد تومان از طریق منابع بانکی و تبصره ۱۸ به واحدهای تولیدی اختصاص یافته است.

رضایی گفت: ۳۲۲ طرح در جلسه امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان اصفهان بررسی شد که از این تعداد با ۱۴۹ مورد موافقت و ۱۴۱ مورد مخالفت شد.

وی با اشاره به ۱۴۱ طرحی که در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مورد مخالفت قرار گرفت، اظهار داشت: طرح‌هایی مورد موافقت قرار می‌گیرند که در راستای حفظ سلامت مردم و هوای پاک باشند.

به گفته استاندار اصفهان ۱۴۹ طرح توافقی شامل طرح‌های تولیدی و اشتغالی بوده که با ضوابط زیست محیطی و سلامت مردم همراه است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان اقتصاد صنعت کرونا کرونا در اصفهان تبصره ۱۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۷۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، ابوطالب شفقت دقایقی پیش با حضور در محل پروژه ساخت بیمارستان نیایش خرم‌آباد از روند ساخت آن بازدید کرد .

وی افزود: این پروژه از پروژه های بزرگ غرب است که در دولت قبل در سال ۹۳ کلنگ زنی و تا سال ۱۴۰۰ تنها ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما سال ۱۴۰۰ تا به امروز پیشرفت این پروژه به ۶۵ درصد رسیده و به اندازه ۱۰ سال گذشته در این پروژه کار عمرانی و ساخت و ساز صورت گرفته است.

استاندار لرستان ادامه داد : این پروژه با سرعت بسیار رضایت بخشی توسط قرارگاه خاتم با ۲۸۰ نفر پرسنل فعال با پرسنل و مهندسین مجرب و متخصص در حال ساخت است و سال ۱۴۰۴ قطعاً تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

دکتر دلفان رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این بازدید نیز از بیمارستان نیایش بعنوان بزرگترین مراکز درمانی غرب کشور نام برد و گفت : بیمارستان نیایش یک بیمارستان مدرن و با دارا بودن همه بخشهای پزشکی از جمله سوختگی خواهد بود که با افتتاح آن بخش زیادی از نیازهای آموزشی و درمانی استان مرتفع خواهد شد . ‌

وی افزود: انتظار می رود با حمایت استاندار و از طریق اعتبارات دولتی منابع مالی این پروژه تامین یابد تا سرعت ساخت پروژه نسبت به حال حاضر دوچندان شده و تلاش می کنیم در حوزه منابع مالی اعتبارات بموقع طرح تخصیص یابد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰ پروژه با ۱۶۸ هزار مترمربع مساحت در سطح استان در حال اجراست که در صورت بهره‌برداری تحول کم سابقه‌ای در حوزه بهداشت و درمان استان ایجاد خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901054

دیگر خبرها

  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / سهمیه ارز زائران اعلام شد + جزئیات
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • بازداشت ۳۷ عضو شورا‌های تهران در سال ۱۴۰۲
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال ۱۴۰۲
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد