Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@21:40:13 GMT

آتش‌سوزی در میدان گمرک

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۱۸۶۲۱

آتش‌سوزی در میدان گمرک

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از یک مورد آتش سوزی در میدان رازی (میدان گمرک سابق)، ابتدای خیابان قلمستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار داشت: ساعت ۸:۱۵ صبح امروز یک مورد آتش سوزی در میدان رازی (میدان گمرک سابق)، ابتدای خیابان قلمستان به سامانه ۱۲۵ آتنش نشانی تهران اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: خانه مسکونی در مشهد در پی انفجار فرو ریخت

وی افزود: آتش نشانان سریعاً از سه ایستگاه به همراه خودروهای حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: علیرغم ترافیک بسیاری که در این زمان در شهر تهران وجود دارد، آتش نشانان ظرف مدت سه دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند محل آتش سوزی یک گاراژ قدیمی است.

ملکی گفت: چند باب مغازه در این گاراژ قرار داشتند که همگی محل خرید و فروش موتورسیکلت و لوازم یدکی بودند که چند باب از این مغازه‌ها دچار حریق شده بودند.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه آتش از انبار پشتی آغاز شده و بعد به سایر مغازه‌ها سرایت کرده بود و مغازه‌ها به وسیله کرکره‌های برقی بسته بودند، کار آتش نشانان برای اطفای حریق سخت پیش رفت.

ملکی افزود: اما خوشبختانه شعله زنی انجام شد، آتش خاموش و آتش نشانان توانستند به مغازه‌ها ورود کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: به دلیل حجم زیادی از وسایلی که در مغازه‌ها وجود داشت، هنوز عملیات لکه گیری آغاز نشده اما خطری کسی را تهدید نمی‌کند و آتش نشانان در محل تا زمان لکه گیری کامل حضور دارند.

وی گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی سازمان آتش نشانی تهران شهر تهران آتش سوزی سید جلال ملکی اخبار حوادث سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران آتش نشانان آتش سوزی مغازه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۸۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه ۲ هزار متری تولید مبلمان پلیمری در شهرک شمس‌آباد خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، ساعت 13:57 حادثه آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد به سامانه 125 اعلام شد.

وی افزود: با وجود اینکه محل حادثه جاده تهران ـ قم خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانان شهر تهران بود اما یک ایستگاه بصورت کمکی به همراه ماشین‌آلات و تجهیزات پشتیبانی از جمله تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی گفت: آتش‌سوزی در یک کارخانه 2 هزار متری تولید مبلمان پلیمری روی داده بود و آتش به حدود 70 درصد از این کارخانه سرایت کرده بود.

قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش

وی ادامه داد: به دلیل شدت حرارت سقف این کارخانه تخریب شده بود و همچنین در مجاورت محل آتش‌سوزی یک کارگاه و کارخانه پتروشیمی وجود داشت که آتش‌نشانان با اتخاذ تدابیر لازم مانع از سرایت آتش به این نقطه شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران متذکر شد: هم‌اکنون آتش تحت کنترل آتش‌نشانان است و بخش‌های زیادی از این حادثه مهار شده و تا این لحظه به فردی آسیب نرسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین