Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@20:35:15 GMT

نماهنگ| مثل تو به یاد سردار سلیمانی

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۱۹۸۷۶

نماهنگ| مثل تو به یاد سردار سلیمانی

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- نماهنگ "مثل تو" به یاد سیدالشهدای جبهه مقاومت و دیگر شهدا کاری از گروه سرود بهشت حضور توسط مؤسسه حفظ و نشر آثار شهید سلیمانی منتشر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، نماهنگ "مثل تو" کاری از گروه سرود بهشت حضور توسط مؤسسه حفظ و نشر آثار شهید حاج قاسم سلیمانی به یاد سیدالشهدای جبهه مقاومت و دیگر شهدا در ایام نخستین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی تولید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترانه نماهنگ "مثل تو" را قاسم صرافان سروده و احسان جوادی آن را تنظیم کرده، محمد فلاحیان و علیرضا مهدیزاده گروه کارگردانی این اثر را به عهده داشته و تصویربرداری آن توسط هادی خدیو انجام شده است.

به گزارش تسنیم حسن کریمی و سبحان قهرمانی مربیان فنی و پوریا عاشور مدیر تولید این اثر بودند و تدوین آن را امین شجاعی انجام داده است.

مداحی سعید حدادیان در اجلاسیه نهایی سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان + فیلمنوحه‌خوانی آهنگران در گردهمایی یاران حاج قاسم + فیلمحضور مجدد سردار قاآنی در گلزار شهدای کرمان؛ دیدار دوباره با فرمانده + تصاویر

دانیال شجاعی، سیدعلی حسینی، امیرمحمد ضیاءالدینی، امیرحسین رحیمی، ابوالفضل خراسانی، امیرمحمد عسکری، امیرحسین شفیعی، هادی خراسانی، صالح فدایی، امیررضا ترابی و امیرحسین انجم‌شعاع اعضای گروه سرود و پارسا کاربخش، صادق زرنگی‌پور، پارسا معناصری، زینب چناریان، هدیه الهی، یاسین نوش‌زاده، زهرا چناریان، طاها قاضی‌زاده، امیرحسین اسفندیارپور، ساجده اسفندیارپور و محمد انکوتی بازیگران نماهنگ "مثل تو" بودند.

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماهنگ سردار قاسم سلیمانی شهید استان کرمان نماهنگ سردار قاسم سلیمانی شهید استان کرمان مثل تو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۹۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: به منظور مقابله همه جانبه با پدیده شوم و زیانبار قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی دریافت اخباری مبنی بر قاچاق فرآورده‌های نفتی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا برابر استعلامات اخذ شده مشخص شد مالکان ۵ دستگاه کامیون با تشکیل یک باند و صدور بارنامه‌های جعلی اقدام به قاچاق سوخت کرده اند که در ادامه ۵ متهم دستگیر و ضمن کشف ۲۵ هزارو ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از مخفیگاه آنان، با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار فرشید در این راستا از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه موردی در خصوص جرایم و مفاسد اقتصادی، مراتب را با شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر