Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی، به بهبودی و بازیابی توان بازیکنان مبتلا به کرونای این تیم اطمینان ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا راجع به بهبود بازیکنان مبتلا به کرونای این تیم هشدار داد و گفت بهبود این بازیکنان مثل بخت‌آزمایی شانسی است. گواردیولا معتقد است که آینده این تیم پس از ابتلای چند بازیکن سیتی به کرونا، نامعلوم است و او نسبت به چگونگی عملکرد کایل واکر، گابریل ژسوس ، ادرسون و فران تورس مطمئن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کایل واکر و گابریل ژسوس هر دو پس از گذراندن دوران قرنطینه خود، در بازی روز یکشنبه سیتی برابر بیرمنگام در چارچوب FA Cup بازی خواهند کرد و همچنین سیتیزن ها به زودی بازگشت دروازه‌بانشان ادرسون و وینگر تیم فران تورس را نیز جشن خواهند گرفت.

اما گواردیولا مطمئن نیست که ویروس کرونا چه تاثیری روی عملکرد بازیکنانش گذاشته است. گواردیولا فاش کرده که در ابتدای فصل برای ایلکای گوندوگان هفته‌ها طول کشید تا به آمادگی برسد.

 

 

پپ گواردیولا در رابطه با بازگشت بازیکنان مبتلا به کرونای سیتی گفت: "ما کمی در این باره نگرانیم و باید محتاط باشیم. بعضی از بازیکنان زود بهبود پیدا می کنند و واکنش خوبی در برابر ویروس دارند اما مثلا گوندوگان بعد از تابستان خیلی سختی کشید.

 

دکتر نمی داند که بدن ها چطور به کووید واکنش نشان می دهند. تاضافه شدن آنها به تیم خبر فوق العاده خوبی است، اما ما اول باید با آنها صحبت کنیم و با دکترها مشورت کنیم.

باید ببینیم که آنها پس از تمرینات و روز بعد از تمرین چه واکنشی خواهند داشت. مورد به مورد و بازیکن به بازیکن متفاوت است."

 

گواردیولا در مورد سرخیو آگوئرو که پس از مدت‌ها در بازی بعد به ترکیب سیتی بازمی‌گردد نیز گفت:"اینکه او را آماده و در بهترین شرایط در تیم داشته باشیم عالی است. او خوشبین و مثبت‌ است و می‌گوید که فصل خوبی خواهد داشت و کلی گل می‌زند. این برای ما مهمترین چیز است. نمی خواهیم که به او فشار بیاوریم."

 

 

 

منچستر سیتی پپ گواردیولا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی پپ گواردیولا سرمربی پپ گواردیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۰۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه‌های عربستانی در یک سال اخیر هزینه‌های گزافی برای به خدمت گرفتن ستاره‌های بزرگ حاضر در فوتبال اروپا پرداخت کرده‌اند و موفق شده‌اند بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، نیمار و سادیو مانه را به خدمت بگیرند.

به نظر می‌رسد که این روند قرار است در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو هم ادامه داشته باشد و پیشنهادهای قابل توجه از سوی آنها در چند ماه اخیر به دست بازیکنان بزرگ دیگری که در فوتبال اروپا حضور دارند رسیده است که یکی از آنها دی بروینه است.

چند رسانه انگلیسی چند هفته قبل خبر داده بودند که پیشنهاد هنگفت دستمزد 70 میلیون یورو در سال از سوی عربستان به این ستاره بلژیکی ارائه شده و حالا منابع نزدیک به این بازیکن خبر داده‌اند که او هنوز این پیشنهاد را به صورت رسمی رد نکرده است.

منچسترسیتی مایل است که دی بروینه را در فصل آینده هم حفظ کند چون او هنوز هم یکی از بازیکنان مطمئن و کلیدی این تیم به حساب می‌آید اما مشخص نیست که تصمیم او در پایان فصل جاری در این باره چه خواهد بود و شاید باید منتظر یک انتقال غافلگیرکننده دیگر باشیم.

دیگر خبرها

  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!