Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله فاضل لنکرانی با اشاره به کشتار شیعیان در پاکستان گفت: دولت‌ها نباید بگذارند چنین اموری که خلاف عقل و خلاف انسانیت است اتفاق بیافتد و دولت پاکستان عاملان کشتار شیعیان را مجازات کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت الله حاج شیخ «محمدجواد فاضل لنکرانی» امروز(شنبه 20دی) در پایان درس خارج اصول خود با اشاره به کشتار شیعیان در پاکستان گفت: این کشتاری که برای شیعیان در پاکستان به وجود آوردند قلوب همه ما شیعه‌ها و مسلمین و بشریت را  بسیار جریحه‌دار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) ادامه داد: ما باید اعتراض شدید خودمان را به دولت پاکستان اعلام کنیم، باید انزجار خودمان را از این اعمال اعلام کنیم، ما خودمان را شریک در غم بستگان شیعیان عزیزی که آن هم به وضع بسیار بدی کشته شدند می دانیم.

 

وی با بیان اینکه ریخته شدن خون یک انسان بی‌گناه به هیچ وجه مورد قبول اسلام نیست گفت: نه تنها اسلام بلکه مورد قبول عقل هم نیست، و اینها باید توجه داشته باشند که انسان یک مؤمنی را به ناحق به قتل برساند از مواردی است که غضب خدای تبارک و تعالی بر آن مترتب است.

 

آیت الله فاضل لنکرانی خطاب به دول پاکستان تصریح کرد: چرا دولت پاکستان اجازه می‌دهد چنین مسائلی واقع شود؟ دولت‌ها نباید بگذارند چنین اموری که خلاف عقل و خلاف انسانیت و ادیان آسمانی است اتفاق بیافتد، همه مذاهب بشری حتی مذاهب غیر الهی ، قتل را به این نحوه ناحق تصدیق نمی‌کند.

 

وی با بیان اینکه شیعه در طول تاریخ گرفتار این ستم‌ها، ظلم‌ها و حق‌کشی‌ها بوده و تا آخر هست گفت: این را ما می‌دانیم راه حق همیشه گرفتار این بلاها بوده و هست، اما بالأخره نفی مسئولیت دولت پاکستان نمی‌کند و ما به عنوان طلاب حوزه علمیه شیعه شدیداً این کار را محکوم می‌کنیم و به دنبال این هستیم که ان شاء الله عاملین اینها را پیدا و مجازات کنند.

پایان پیام/414

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی آيت الله فاضل لنكراني پاکستان دولت پاکستان کشتار شیعیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۱۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تأیید شد

گزارشی ده طرح و لایحه و پنج اساسنامه و سه استعلام از دیوان عدالت ارایه می‌دهم.

طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: طرح ساماندهی زمین و مسکن و اجاره بها ایراداتی که داشت برطرف شد و خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری سپند مغایر شرع و قانون اساسی نبود، بیان کرد: طرح اصلاح قانون نظام صنفی کشور بررسی شد و نسبت به مواد آن ابهاماتی وجود داشت.

وی با بیان اینکه طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها خلاف شرع و قانون نبود.طرح استفساریه ماده پنج بیمه کارگران ساختمانی خلاف قانون و شرع نبود. لایحه دوفوریتی قانون تمدید پست جمهوری اسلامی ایران نیز هم خلاف شرع و قانون نبود.

طحان نظیف با اشاره به اینکه لایحه عفاف و حجاب را هشت فروردین به مجلس ارسال کردیم، افزود: اساسنامه ورزشکاران و قهرمانان مورد ایراد ما نیست و امیدواریم اتفاق خوبی برای ورزشکاران بیافتد.

وی با بیان اینکه اساسنانه صندوق نوآوری و شکوفایی هم خلاف شرع نبود، گفت: اصلاح اساسنانه مناطق آزاد تجازی کیش، اروند، آبادان، خرمشهر، ماکو و ارسباران مخالف شرع و قانون نبود.

طحان نظیف ادامه داد: سه استعلام از دیوان عدالت اداری داشتیم که حاصل شکایت شهروندان به دیوان است و در شورای نگهبان بررسی می‌شود. دو مورد خلاف شرع نبود و به دیوان ابلاغ شد.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: جمعه این هفته مرحله دوم انتخابات مجلس برای ۴۵ کرسی، در ۱۵ استان و در ۴۷ شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: انتخابات مرحله دوم در حوزه انتخابیه تبریز آذرشهر و اسکو، حوزه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس، حوزه آبادان، حوزه شیراز، حوزه کرمانشاه، حوزه خرم‌آباد، حوزه قائمشهر و حوزه ملایر به‌صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • اردن: نتانیاهو توافق آتش بس را به خطر می اندازد
  • تنها مکتبی که قادر به اداره جهان بوده قرآن و عترت است
  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است
  • دستگاه آمارگیری کشتار طیور در گناباد تولید شد
  • آشنایی با سیستم مرموز چشم پنتاگون در مدار زمین | از ردیابی تا کشتار موشک‌ها! +تصویر
  • چرا داستان «جمشید بسم‌الله» دهه‌هاست تکرار می‌شود؟
  • طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تأیید شد
  • تأیید طرح ساماندهی اجاره‌بها و تشکیل سپند توسط شورای نگهبان
  • فضل الرحمان: برای بهبود روابط پاکستان و طالبان مجازات می‌شوم
  • زنبور سرخ یا همان زنبور گاوی خودمان! (عکس)