Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مدیرعامل پالایشگاه نفت لاوان با حضور در دفتر احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت تولیدات این پالایشگاه گفت: در صورت اتمام طرح توسعه، ظرفیت تولید پالایشگاه لاوان به بیش از ۱۱۰ هزار بشکه در روز خواهد رسید.

مدیرعامل پالایشگاه نفت لاوان همچنین درخواست کرد تا اعضای کمیسیون انرژی مجلس با حضور در جزیره لاوان از تاسیسات و طرح های در حال اجرای این پالایشگاه بازدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد مرادی نائب رئیس کمیسون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به محرومیت جزایر استان گفت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری همواره عمران و آبادانی جزایر بوده است اما متاسفانه بومیان جزایر همچنان در محرومیت زندگی می کنند لذا شایسته است پالایشگاه لاوان به گونه ای اقدام نماید که بومیان جزیره لاوان از برکات اسقرار پالایشگاه در مجاورت محل سکونتشان بهرمند گردند.

مرادی همچنین گفت: سالهاست مسئولین و نمایندگان به صنایع بخشنامه و ابلاغ قانونی نموده اند که دفتر مرکزی باید در محل فعالیت شرکت باشد اما متاسفانه این مهم در خصوص برخی صنایع ازجمله پالایشگاه نفت لاوان نیز محقق نشده است که این امر موجب از دست رفتن بخشی از فرصت اشتغال برای بومیان استان می گردد.

لازم به ذکر است در پایان این نشست مقرر شد پالایشگاه نفت لاوان هرچه سریعتر نسبت انجام مراحل قانونی جابجایی دفتر مرکزی به استان هرمزگان اقدام نماید. همچنین پالایشگاه نفت لاوان در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود مبلغ ٢٠میلیارد ریال به پروژه ساخت بیمارستان جدید کودکان اختصاص خواهد داد.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

منبع: فارس

کلیدواژه: پالایشگاه نفت لاوان هرمزگان احمد مرادی پالایشگاه نفت لاوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۳۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی گفت: خلیج فارس، دریایی استراتژیک و راهبردی در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی افزود: سال گذشته با همت متخصصین کشور و بادانش بومی، جزایر سه‌گانه همیشه ایرانی خلیج فارس از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند تا زیرساخت لازم برای ارائه ارتباطات پایدار و پرسرعت به هموطنان عزیز ساکن جزایر فراهم شود.

کد خبر 6092369 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • سود تلفیقی وبشهر به ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسید
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • ورود سامانه بارشی به هرمزگان و تلاطم دریا در خلیج فارس
  • هرمزگان بارانی می‌شود
  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی باید در کنار تعاملات امنیتی با کشور هدف پیگیری شود
  • نواختن زنگ سپاس معلم در مدارس قزوین 
  • (تصاویر) دره جنی، منطقه‌ای رمزآلود در شرق ایران
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس