Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@20:51:37 GMT

تولید بیش از ۴۰ هزار ماسک توسط کانون سعادت شوش

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۲۳۵۲۷

تولید بیش از ۴۰ هزار ماسک توسط کانون سعادت شوش

مدیر کانون سعادت شهرستان شوش از راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک و دوخت بیش از ۴۰ هزار ماسک توسط این کانون خبر داد و گفت: این ماسک‌ها به صورت رایگان میان جامعه هدف توزیع شده است.

«کریم ستاوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به فعالیت‌های کانون سعادت شوش در طرح ملی ایران قوی اظهار کرد: این کانون به عنوان رابط طرح ایران قوی 25 کانون شهرستان شوش را تحت پوشش دارد و اقداماتی جهت برگزاری برنامه‌های مختلف در کانون‌ها و ثبت آنها در سامانه بچه‌های مساجد انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سعادت مسجد ابوالفضل (ع) شهرستان شوش با اشاره به اینکه این کانون سال 89 افتتاح شده و در حال حاضر بیش از 500 عضو دارد افزود: همچنین کتابخانه کانون را در سال 91 افتتاح کردیم و در حال حاضر یک‌هزار و 500 جلد کتاب و بیش از 300 عضو دارد.

 

وی به برنامه‌های این کانون در سالروز شهادت سردار سلیمانی و ایام فاطمیه اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا اقداماتی همچون مسابقات فرهنگی از جمله دلنوشته، عکس و کتابخوانی، ختم صلوات، محفل انس با قرآن، شب شعر و ... برگزار کردیم.

 

ستاوی برگزاری دوره آموزش خبرنگاری ویژه کانون‌های مساجد، آموزش قرآن، کارگاه‌های بصیرتی، کلاس‌های آموزشی کمک درسی و ... را از دیگر برنامه‌های کانون فرهنگی هنری سعادت عنوان کرد.

 

وی با اشاره به فعالیت‌های کانون سعادت در بحث کرونا و رزمایش کمک‌های مؤمنانه تصریح کرد: در این زمینه با شناسایی نیازمندان منطقه، در قالب پویش احسان و فعالیت‌های جهادی ماهانه کمک‌هایی را به صورت بسته‌های معیشتی به نیازمندان اهدا می‌کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سعادت شهرستان شوش همچنین از راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک خبر داد و یاد آور شد: در این راستا با همکاری خیرین و اعضای کانون تاکنون بالغ بر 40 هزار ماسک را تولید و به صورت رایگان میان مردم توزیع کردیم.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی ایران قوی کارگاه تولید ماسک کانون های مساجد شهرستان شوش کانون سعادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۳۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم و دانش‌پایه و اساس سعادت و اقتدار یک کشور است

حسین بامری گفت:  ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت بزرگ‌مردی وارسته، عالمی نستوه، دانشمندی فرزانه و معلمی متفکر و دلسوز است که در رشد و توسعه تعلیم‌وتعلم تأثیری بی‌بدیل داشت.
 
 وی افزود: شهید مطهری در طول عمر بابرکت خویش همواره یاری گر و راهنمای جریان پیروزی انقلاب اسلامی بود.
 
 این مسئول ادامه داد: علم و دانش، زینت و زیور جامعه بشری و پایه و اساس سعادت، پیشرفت و اقتدار یک کشور است و هر گونه تلاش و مجاهدتی در این راه، نوعی جهادی مقدس و شایسته تکریم است.
 
 بامری اضافه کرد: اعتلای فرهنگ و جاودانگی تمدن یک سرزمین، مرهون و مدیون تلاش فرهیختگانی است که بهترین سال‌های عمر خود را در راستای ارتقای سطح بینش و دانش آن جامعه صرف می‌کنند، آنانی که کاروان‌سالار هدایت زندگی بشر هستند و حیات انسانی، هرگز از وجود بی‌بدیلشان بی‌نیاز نبوده و نخواهد بود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ایرانشهر اظهار کرد: تلاش برای ایجاد روحیه خودباوری در میان کودکان و نوجوانان این مرز و بوم و کوشش برای به‌ثمر رساندن استعداد و توانایی‌های بالقوّه موجود در آینده‌سازان ایران اسلامی و اهتمام به ارتقاء کیفیت آموزش و توجه به پژوهش‌های هدفمند و تلاش برای مأموریت‌گرا شدن تعلیم و تربیت از مهم‌ترین رسالت‌های معلمان در مقطع حساس کنونی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • تاثیرگذاری فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • رهبر حزب سعادت ترکیه از سمت خود کناره گیری می‌کند
  • علم و دانش‌پایه و اساس سعادت و اقتدار یک کشور است