Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مهرداد بابایی، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی البرز گفت: تکنسین های اورژانس البرز در هفته گذشته به ۱۳ ماموریت با تشخیص مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن اعزام شدند که در مجموع ۳۱ مصدوم داشت.

 رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی البرز افزود: این هفته نیز با عنایت به بالا رفتن سطح آلاینده های هوا در استان البرز، با وارونگی و پایداری هوا مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی گفت: کارشناسان فوريت های پزشکی علاوه بر ارائه خدمات به بیماران و مصدومین گوناگون از جمله بیماران کرونایی، در این روزها به شهروندانی که در اثر آلودگی هوا دچار مشکل شده اند نیز خدمت رسانی میکنند.

او افزود: به شهروندان و به خصوص گروه‌های پر خطر توصیه می‌شود از هر گونه تردد غیر ضروری در سطح شهر و هوای آزاد خودداری کنند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی البرز گفت: از ۱۳ تا ۱۹ دی ماه کارشناسان واحد دیسپچ و ارتباطات اورژانس البرز پاسخگوی ۹هزارو ۴۰۰ تماس تلفنی بودند و تکنسین های اورژانس البرز نیز به ۲هزارو۹۵۹ ماموریت اعزام شدند.

بابایی افزود: ۲۰۶ مورد از این ماموریت ها ترافیکی و ۲۷۵۳ مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی بود.

 رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی البرز گفت: در مجموع این ماموریت ها، ۲هزارو ۴۸۴ نفر از خدمات اورژانس پیش بیمارستانی البرز بهره بردند که از این بین، هزارو ۵۰۲ نفر در محل درمان شده و ۹۱۹ نفر به بیمارستان منتقل شدند.

او افزود: تکنسین های اورژانس البرز به ۱۳ ماموریت با تشخیص مسمومیت با گاز co نیز اعزام شدند که در مجموع ۳۱ مصدوم داشت.

بابایی گفت: همچنین تعداد ماموریت با تشخیص اولیه کووید ۱۹ در هفته اخیر توسط سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا ۲۲۶ مورد بود که این آمار از ابتدای شیوع کرونا در استان تا امروز به ۲۲هزارو ۹۹۶ ماموریت رسیده است.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس 115 قاتل خاموش مرکز فوریت های پزشکی البرز اورژانس البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم

حرکت عجیب کریستیانو رونالدو، ستاره النصر را مشاهده می کنید.
 

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • نقش آزمایشگاه‌های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری‌ها
  • نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور