Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، در آیین تجلیل از برگزیدگان فراخوان هنری و ادبی نگین مقاومت از سرود "تندیس غرور "با گویش بختیاری با اجرای گروه محمد رسول‌الله از کانون بسیج هنرمندان شهرکرد و "ترانه شهد شهادت" به خوانندگی هنرمند جوان و انقلابی استان مهدی صادقی رونمایی شد.

این دو اثر از تولیدات سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری است که هردو اثر پس از رونمایی و اجرا مورد تحسین مسئولین و شرکت کنندگان در مراسم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

اعلام فراخوان همایش نگین مقاومت

مجتبی بیگی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان گفت: در سال جاری ۵ اثر با موضوع شهید سلیمانی، کمک‌های مومنانه و جشن‌های نیمه شعبان در انجمن آوا‌ها و نوا‌های سازمان بسیج هنرمندان تولید و در برنامه‌های مختلف اجراشده اتند.

 او افزود: در طول ۵ سال گذشته بیش از ۲۴ اثر موسیقایی با رویکرد دینی و ارزشی با هدف پوشش مناسبت‌های ملی و مذهبی و اجرا در بر نامه‌های مناسبتی در سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری تولید شده است.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون بسیج هنرمندان سازمان بسیج هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشت، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، خانواده شهدا و جمعی از دست اندرکاران ورزش برگزار شده بود از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل شد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: سازمان بسیج ورزشکاران از اول اردیبهشت همزمان با آغاز هفته فرهنگ پهلوانی و نیز سالروز ولادت شهید ابراهیم هادی برنامه‌های خود را با گلباران مزار شهدا و دیدار از خانواده‌های معزز شهدا آغاز کرد.
سرهنگ محمدرضا اصلاحی اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در زورخانه‌ی پوریای از برنامه‌های پایان بخش هفته فرهنگ پهلوانی بود.
همچنین در این مراسم باستانی کاران همراه با نوای مرشد و زنگ زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • قانون حجاب و عفاف باید در کشور اجرا شود