Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علیمردان طالبی» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه حوالی ظهر امروز روی داد که بر اثر پارگی کابل نگهدارنده، پل تقاطع غیر همسطح سردار شهید همدانی دچار شکستگی و ریزش شد.

وی اظهار داشت: اطلاعات تکمیلی در خصوص دلایل اصلی بروز این حادثه و همچنین میزان خسارت های ناشی از آن متعاقبا اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید همدانی در سه سطح با یک عرشه پل اصلی با عرض ۱۱ متر و طول ۹۷ متر و همچنین پل طبقه دوم طراحی و درحال احداث است.

عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح سردار همدانی آبان سال ۹۴ با اعتبار ۴۳۰ میلبارد ریال آغاز شد، این تقاطع غیرهمسطح در قالب سه سطح و دو دوربرگردان احداث می شود.

تقاطع غیرهمسطح شهید همدانی در مسیر ارتباطی شهر همدان به غرب کشور واقع شده و نقش موثری در کاهش بار ترافیکی شهر در این مسیر اصلی و ارتباطی دارد.

برچسب‌ها شهرداری همدان حوادث غیرطبیعی مدیریت بحران استانداری همدان مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری همدان حوادث غیرطبیعی مدیریت بحران شهرداری همدان حوادث غیرطبیعی مدیریت بحران استانداری همدان مدیریت شهری اخبار کنکور تقاطع غیرهمسطح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۴۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور

به گزارش خبرنگار مهر، کامران کریمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راهیان نور بهترین بستر فرهنگی برای انتقال فرهنگ جهاد و شهادت و مقابله با تهاجم فرهنگی همه‌جانبه دشمن است.

وی با اشاره به اعزام ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر از استان همدان به اردوهای راهیان نور در سال گذشته در خلال برگزاری کنگره شهدا، از برنامه‌ریزی برای اعزام ۳ هزار نفر دیگر در قالب ۵۰ اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

کریمی گفت: این اردوها در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و زائران از مناطق عملیاتی مرصاد، قراویز، بازی‌دراز و پادگان ابوذر بازدید خواهند کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان همچنین از برگزاری راهیان پیشرفت در کرمانشاه به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده خبر داد.

وی در خصوص سهمیه اردوی راهیان نور امسال استان همدان گفت: ۲۵ هزار و ۲۰۰ نفر شامل ۱۳ هزار و ۲۰۰ نفر به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب و ۱۲ هزار نفر به مناطق جنوب اعزام خواهند شد.

کریمی با اشاره به اینکه شهید شاخص امسال همدان سردار شهید تقی بهمنی است، افزود: این شهید عزیز در منطقه قراویز به شهادت رسیده و در روز ۱۳ اردیبهشت یادواره‌ای برای ایشان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090327

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه- تویسرکان
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود