Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی کریمی پس از حضور در فدراسیون فوتبال برای ثبت نام در انتخابات حوزه ریاست که دهم اسفندماه برگزار می‌شود، درباره مشکل بوجود آمده در ثبت نام مهدی مهدوی کیا برای حضور در پست نایب رئیسی فدراسیون گفت: این مشکل حل شد.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال راجع به برنامه خود افزود: ثبت نام اول راه ماست و در دو ماه باقی مانده فرصت داریم تا برنامه ریزی کنیم و دنبال فوتبال پاک برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال کارهای اساسی هستیم و خودتان می‌دانید این مشکلات با یک ماه و دو ماه درست نمی‌شود. حرف‌های امروز من کمی زود است ولی اول باید انتخاب شویم تا بتوانیم برنامه‌هایمان را پیاده کنیم.

وی یادآور شد: از تمام کسانی که بخواهند کمک کنند استفاده می‌کنیم. البته یکسری دوستان مطالب را رنگی کردند ولی وقتی بحث فدراسیون پیش می‌آید رنگ‌ها کنار می‌رود و ما دنبال برنامه‌های رنگی نیستیم. قطعاً کسانی که بتوانند به ما کمک کنند حضور خواهند داشت.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره صحبت‌های مطرح شده در خصوص سابقه کم مدیریتی‌اش ادامه داد: اساسنامه این اجازه را به من و امثال من داده و حتماً این اساسنامه روی اصول بوده است که ثبت نام کردم. حرف و حدیث همیشه وجود دارد. یکسری انتقاد می‌کنند و اکثریت هم حمایت کردند.

او درباره دلایل حضور خود در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال تاکید کرد: بالاخره ما هم باید وارد گود شویم اما صحبت کمی زود است، ان شاالله صلاحیت‌ها تائید شود مفصل حرف می‌زنیم. از روزی که ورود کردیم تصمیم گرفتیم برنامه‌های خوبی را مهیا کنیم و در روزهای آتی همه چیز را مفصل اعلام می‌کنیم.

کریمی با اشاره به هدف خود برای فوتبال پاک و سالم گفت: هر کس دوست داشت فوتبال پاک و شفاف باشد حتماً به ما رای می‌دهد. هر کسی هم دوست دارد به فردی دیگر رای بدهد این کار را می‌کند.

کریمی درباره بدهی‌های فدراسیون نظیر بدهی به مجموعه شستا افزود: این سوالات را الان نباید بپرسید. قبلاً گفتم فدراسیون مشکل اقتصادی و حتی داوری دارد. ما شرایط خوبی را در لیگ مشاهده نمی‌کنیم. هر زمان جایگاه به دست بیاورم آن زمان در مورد این مسائل حرف می‌زنم. اجازه بدهید ثبت نام من رسمی شود. شاید اصلاً رسمی نشود.

او درباره عدم حضور در عرصه مربیگری نیز تصریح کرد: من کلاً چند وقت است این تصمیم را گرفتم و ثبت نام من در فدراسیون استارت کارم در مدیریت است و با توجه به فاصله‌ای که در مربیگری برایم افتاده است علاقه‌ای به مربیگری ندارم.

ادامه دارد…

کد خبر 5117927

منبع: مهر

کلیدواژه: علی کریمی انتخابات فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تکواندو هندبال لیگ برتر تکواندو دربی والیبال تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر والیبال لیگ برتر هندبال علی کریمی انتخابات فدراسیون فوتبال یحیی گل محمدی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۵۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی

بازیکنان ذوب آهن و استقلال به کمیته انضباطی احضار شدند.

طرفداری | یک بازیکن استقلال و یک بازیکن ذوب آهن به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فراخوانده شدند.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد، امید حامدی فر، بازیکن تیم استقلال و مهرداد رضایی، بازیکن تیم ذوب‌آهن جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهند یافت.

به گزارش تسنیم حامدی‌فر در پایان دیدار شب گذشته به سمت بازیکن حریف هجوم برد و رضایی را نقش بر زمین کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • القادسیه مشتری جدی مورینیو شد
  • رسمی: کاپیتان چلسی همبازی مارسلو شد
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • چهارشنبه مشکوک آزادی
  • نساجی به دنبال متوقف کردن پرسپولیس
  • پورموسوی: داور بازی با سپاهان شاید شبهه ایجاد کند
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان