Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: احداث هر کیلومتر بزرگراه در شرایط کنونی نیاز به 10 میلیارد تومان اعتبار دارد که توسعه راه‌های استان اردبیل بر همین اساس اعتبار کلانی می‌خواهد.


محبوب حیدری ۲۰ دی ماه در جلسه بررسی مشکلات توسعه راه‌ها در پارس‌آباد اظهار کرد: شهرستان پارس‌آباد به دلیل افزایش تردد در جاده‌ها و همچنین تولید محصولات کشاورزی متنوع و حمل و نقل کالا و بار بیش از حد نیاز به توسعه زیرساخت‌های ارتباطی دارد که در این زمینه با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری آغاز شده سعی بر چهار خطه کردن راه‌های ارتباطی در این مسیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضرورت جابجایی تأسیسات زیربنایی را در مسیر توسعه راه‌ها یادآور شد و تصریح کرد: ما از شرکت‌های آب و فاضلاب، برق، گاز، مخابرات و فیبر نوری انتظار داریم تا هر چه سریعتر در مسیر اجرای پروژه جابجایی‌هایی را انجام دهند که البته در مسیر پارس‌آباد به مشگین‌شهر ما با کمترین مشکلات در این حوزه روبه‌رو هستیم.


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت:‌ عملیات احداث محور پارس‌آباد به سمت سربند به طول 20 کیلومتر در حال انجام است که 10 کیلومتر آن به اتمام رسیده و برای 10 کیلومتر دوم با انتخاب پیمانکار جدید سرعت کار بیش از گذشته شده است.


حیدری به هزینه احداث هر کیلومتر بزرگراه اشاره کرد و افزود: 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا هر کیلومتر بزرگراه اجرایی و عملیاتی شود که در این مسیر ما برای تکمیل 10 کیلومتر بزرگراه نیازمند 100 میلیارد تومان اعتبار هستیم.


وی خاطر نشان کرد: شش کیلومتر اول این مسیر آماده آسفالت‌ریزی شده و با تلاش پیمانکار با جابجایی تأسیسات سرعت اجرایی این پروژه قوت بیشتری گرفته است.


حیدری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در هفته دولت سال آینده 20 کیلومتر اول این مسیر به بهره‌برداری خواهد رسید و امیدواریم با تأمین اعتبار مورد نیاز، مطالبات پیمانکاران را نیز پرداخت کنیم.


وی اضافه کرد: قرار است در روزهای آینده از محل اسناد خزانه 10 میلیارد تومان طلب پیمانکار در این مسیر پرداخت شود و تا پایان امسال نیز سعی و تلاشمان بر این است تا از منابع مختلف به ویژه سفر رئیس جمهور 20 میلیارد تومان تخصیص منابع را به این پروژه انجام دهیم.


حیدری ادامه داد: قرار است از محل جهش تولید 30 میلیارد تومان و سفر رئیس جمهور 35 میلیارد تومان به بزرگراه پارس‌آباد به مشگین‌شهر اختصاص یابد که انتظار می‌رود با تخصیص این اعتبارات زمینه تقویت اجرایی این پروژه را شاهد باشیم.


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پیمانکار پروژه که از نیروهای توانمند بومی است، مصمم است تا از منابع خود پروژه پارس‌آباد به سربند را به سرانجام برساند که قطعا در فواصل مختلف نیز با تأمین اعتبار مورد نیاز سعی خواهیم کرد تا بدهی پیمانکار را پرداخت کنیم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها اعتبارات عمرانی بزرگراه پارس آباد مغان میلیارد تومان اعتبار کیلومتر بزرگراه پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۲۶۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با آغاز دولت سیزدهم و توجه این دولت به تامین آب شرب روستاها ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال آبرسانی و شبکه در قالب پروژه محرومیت زدایی استان خوزستان اجرا شده است.

صابر علیدادی در گفت و گو با ایسنا پروژه‌های در حال اجرای طرح محرومیت‌زدایی جهاد آبرسانی استان را ۲۳ پروژه در قالب ۷۶۶ روستا و ۲۱ شهرستان عنوان کرد.

وی افزود: ۲۳ پروژه آبرسانی طرح محرومیت زدایی در ۲۱ شهرستان شادگان، شوشتر، هندیجان، رامشیر، امیدیه، آبادان، خرمشهر، ماهشهر، اندیکا، اندیمشک، هفتکل، حمیدیه، اهواز، شوش، کرخه، مسجدسلیمان، سوسنگرد، هویزه، بستان، بهبهان و ایذه در حال اجرا است.

علیدادی با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی طرح‌های محرومیت‌زدایی استان ۴۳ درصد است، در خصوص آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌های محرومیت‌زدایی جهاد آبرسانی استان گفت: با اقدامات انجام شده در حال حاضر علاوه بر اجرای  ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال آبرسانی و شبکه، احداث ۳ باب ایستگاه پمپاژ، احداث ۵ باب مخزن ذخیره بتنی جمعا به ظرفیت ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب، حفاری و تجهیز ۶ حلقه چاه آب شرب و افتتاح آبرسانی به ۱۸۰ روستا را می‌توان به عنوان عملکرد پروژه محرومیت زدایی استان عنوان کرد.

وی یادآور شد: علاوه بر شرکت آب و فاضلاب خوزستان، قرارگاه کربلا و بسیج سازندگی نیز به عنوان معین در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی استان همکاری می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان
  • آبرسانی به دهدشت غربی نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان
  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد