Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سازمان بسیج حقوقدانان کشور از کاهش محسوس آمار زندانیان نظامی اصفهان تقدیر کرد. خبرگزاری میزان- تعدادی از مسئولان سازمان بسیج حقوقدانان کشور با رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان اصفهان دیدار و گفتگو کردند.رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان اصفهان در این دیدار، لزوم استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت‌های این سازمان را مورد تأکید قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سیدمحسن بنیمی، استفاده از ظرفیت سازمان بسیج حقوقدانان برای کمک به بسیج ادارات را حائز اهمیت برشمرد و افزود: بسیج حقوقدانان می‌تواند با آموزش حقوقی و قضایی، بسیجیان را در برخورد با ناهنجاری‌ها و رویداد‌های مختلف یاری و از بروز مشکلات بعدی جلوگیری کند.

وی برگزاری کلاس‌های آموزش حقوقی برای اقشار مختلف مردم را از دیگر ظرفیت‌های سازمان بسیج حقوقدانان دانست.

در ابتدای این نشست، معاون سازمان بسیج حقوقدانان کشور اظهار داشت: بسیج حقوقدانان دارای دو مأموریت مهم و اصلی است؛ یکی خدمت رسانی تخصصی و حقوقی به مردم و رفع مشکلات آن‌ها و دوم مطالبه گری و پیگیری از دستگاه قضایی کشور نسبت به مطالبات عمومی مردم و جامعه.    امیرحسین یوسفی افزود: نمونه این پیگیری‌ها را در بحث‌های بین المللی، ترور‌ها و قطعنامه‌های ظالمانه علیه مردم ایران می‌توان مشاهده کرد.

وی در پایان از زحمات و تلاش‌های مسئولان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان اصفهان در کاهش محسوس آمار زندانیان نظامی استان تقدیر و تشکر کرد.      بیشتر بخوانید:    تمام امکانات موجود در قوه قضاییه ابزاری برای رسیدن به حق و اجرای عدالت است انتهای پیام/ برچسب ها: اصفهان حقوقدان بسیج

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اصفهان حقوقدان بسیج سازمان بسیج حقوقدانان کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام پورخاقان در آئین تکریم و معارفه رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان یزد افزود: قوام امنیت و اقتدار هر کشوری بستگی به سلامت نیرو‌های مسلح دارد که استان یزد نیز باتوجه به اینکه استان کم حادثه‌ای است، خوشبختانه نیرو‌های مسلح آن نیز نیرو‌های کم پرونده‌ای هستند.
وی ادامه داد: بر اساس اصل ۱۵۶ قانون اساسی، پیشگیری از وقوع جرم و صیانت و حفظ نیرو‌های مسلح از وظایف سازمان قضایی نیرو‌های مسلح است و اگرچه خدایی ناکرده نیرویی مرتکب جرم شود، در اجرای اصل ۱۷۲ قانون اساسی با آن برخورد خواهد شد.
همچنین در این مراسم غلامعلی دهشیری به عنوان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان یزد معرفی و از خدمات مهدی تشکری در این سمت قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • روایت عضو شورای شهر اصفهان از تفاوت دانشگاه‌های ایران و آمریکا
  • فقط ۱۰ درصد توان نظامی «وعده صادق» عملیاتی شد
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷