Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید سلطانی، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با حضور در آیین تکریم و معارفه رئیس جدید دفتر مرکزی حراست این شرکت، گفت: آموزش و ارتقای آگاهی در برابر مخاطرات باید در بین تمامی مدیران و کارکنان جاری باشد تا بتوانیم همواره به طور شایسته از تمامیت شرکت مخابرات ایران صیانت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجبد سلطانی تقویت امور حراست و حفاظت را به عنوان هدف اصلی این حوزه برشمرد و خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که همواره با تهدیدات از سوی دشمنان مواجه هستیم، حراست و حفاظت در شرکت باید تقویت شود.

بیشتر بخوانید

مدیر عامل مخابرات خواستار حمایت مجلس از منطقی کردن تعرفه‌های مخابراتی شد لزوم فرهنگ سازی مناسب و همکاری مطلوب در بدنه شرکت مخابرات

وی صیانت از تمامیت شرکت را به دو بخش بیرونی و درونی تقسیم کرد و اظهار داشت: "حراست از امنیت شبکه مخابراتی کشور در بخش بیرونی و صیانت از نیروی انسانی در مقابل تعرضات و تهدیدات نیز به عنوان بخش درونی شرکت باید همواره مورد توجه واقع و حتی بیشتر از گذشته به آن پرداخته شود."

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، فرهنگ سازی را لازمه پیاده سازی تفکر مطلوب در بخش حراست از کیان شرکت دانست و بیان کرد: "با فرهنگ سازی مناسب و همکاری مطلوب بین بخشی، باید تفکر حراست و حفاظت در بدنه شرکت نهادینه شود."

مجید سلطانی در پایان این مراسم، حمید افشار را به عنوان رئیس جدید دفتر مرکزی حراست شرکت مخابرات ایران معرفی و از تلاش‌های ارزنده میثم یدی آزمایی، رئیس پیشین این حوزه تقدیر کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت مخابرات ایران شرکت مخابرات مخابرات ایران شرکت مخابرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۰۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ارتقای اقتصاد مکمل میان ایران و کشورهای آفریقایی

سیدابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه در «دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا» ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این اجلاس بین جمهوری اسلامی ایران و قاره پرظرفیت آفریقا، بر اهمیت برنامه‌ریزی دقیق با زمان‌بندی مشخص برای تحقق اهداف اجلاس تاکید کرد. رئیس جمهور با بیان اینکه زمینه‌های همکاری خوبی میان ایران و کشورهای آفریقایی وجود دارد خاطرنشان کرد: امیدوارم این نشست منشاء تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های سازنده و موثری برای ارتقای اقتصاد مکمل و اثربخش میان ایران و کشورهای آفریقایی و منشا پیشرفت اقتصادی بیش از پیش برای دو طرف باشد.

دریافت 81 MB

تدوینگر: امین نصراللهی                       

دیگر خبرها

  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • ایران به هاب ترانزیت داده نزدیک می‌شود؟
  • نقش نخبگان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • نقش متخصصان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • ویدیو/ ارتقای اقتصاد مکمل میان ایران و کشورهای آفریقایی