Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت کانون فرهنگی و هنری ام ابیها (س) سرآسیاب، یادواره مجازی سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» و شهدای محور مقاومت برگزار شد.

«علیرضا دولت آبادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن سالروز شهادت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی»، شهید ابومهدی المهندس و شهدای محور مقاومت، برنامه های مختلفی از طرف کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده و یا درحال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کانون فرهنگی و هنری ام ابیها (س) سرآسیاب بهمئی نیز یکی از کانون هایی است که یادواره مجازی شهدای محور مقاومت به ویژه سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» را در فالب یک وبینار با حضور نوجوانان و جوانان برگزار کرد.

 

وی آشنایی نسل نوجوان و جوان جامعه با سیره و منش شهدا به ویژه شهدای محور مقاومت را از جمله اهداف برگزاری این یادواره مجازی دانست.

 

دولت آبادی با اشاره به اینکه برنامه های گرامی داشت یاد و خاطره سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی»، شهید ابومهدی المهندس و شهدای محور مقاومت تا پایان سال ادامه خواهد داشت، گفت: در این آئین ها ابعاد شخصیتی حاج قاسم سلیمانی به ویژه ولایت مداری، مردم داری و از جان گذشتگی این شهید والامقام در راه اهداف و آرمان های انقلاب و اسلام بیان می شود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: یادواره مجازی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهدای محور مقاومت کانون های فرهنگی و هنری ولایت مداری خبرگزاری شبستان شهدای محور مقاومت حاج قاسم سلیمانی یادواره مجازی فرهنگی و هنری شهدای محور سپهبد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۰۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از عوامل برگزاری هجدهمین یادواره شهدای شهرستان کردکوی اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ماست، جامعه‌ای که در معرض شدیدترین هجمه‌ها و تهدیدات فرهنگی اجتماعی از سوی دشمنانی است که اعتقادات و باورهای مردم را هدف قرار داده‌اند.

وی افزود: حاصل فرهنگ شهادت، مقاومت و ایثارگری را در عملیات غرور آفرین وعده صادق مشاهده کردیم که درس‌های بزرگی برای ما و جبهه مقاومت داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: نقش ولایت فقیه که مهم‌ترین رکن در سیره شهدا است در عملیات وعده صادق بسیار برجسته بود و قطعاً اثبات کننده‌ی برتری علمی و دست برتر نظام اسلامی نسبت به دشمنان بود.

مهاجر ضمن قدردانی و تشکر از برگزار کنندگان یادواره شهدای کردکوی، اظهار کرد: یادواره شهدای شهرستان کردکوی کار ارزشمند مردمی بود که در شأن شهدای گرانقدر و مردم شریف شهرستان رقم خورد.

وی یادآور شد: رویکرد دولت مردمی این است که مردم محور کارها باشند و دولت پشتیبان و حامی آن‌ها باشد.

کد خبر 6085966

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • ایستادگی و مقاومت بارز‌ترین ویژگی‌های شهید قرنی است
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است