Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@20:57:14 GMT

توقف فعالیت مراکز معاینه فنی متخلف

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۲۷۳۱

توقف فعالیت مراکز معاینه فنی متخلف

مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور از برخورد قاطع با مراکز معاینه فنی متخلف خبر داد و گفت: چه مراکز معاینه فنی تحت تملک شهرداری ها و چه بخش خصوصی در صورت ارتکاب تخلف بسته خواهند شد.

به گزارش ایمنا، سعید قیصر با تاکید بر برخورد قاطع و شدید با مراکز معاینه فنی متخلف گفت: مراکز معاینه فنی در سراسر کشور در هر موضوعی مرتکب تخلف شوند به جد با آنها برخورد خواهد شد و این مراکز غیر فعال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حقیقت چه مراکز تحت مالکیت شهرداری‌ها و چه بخش خصوصی تخلف کنند، ستاد معاینه فنی و شهرداری شهر مربوطه برابر قانون هوای پاک به مراجع ذیربط معرفی می‌شود و این مراکز غیرفعال خواهد شد.

وی تاکید کرد: بی تردید ستادهای معاینه فنی موظف هستند بر مراکز معاینه فنی نظارت عالیه داشته باشند.

مدیریت امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور درباره افزایش تعرفه مراکز معاینه فنی نیز گفت: حدود یک ماه است که تعرفه‌های جدید در مراکز معاینه فنی کشور اعمال شده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 467596

منبع: ایمنا

کلیدواژه: معاینه فنی وزارت کشور نظارت آلودگی هوا شهرهای ایران معاینه فنی خودرو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مراکز معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۲۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند

ایسنا/خراسان رضوی معاون مالی و پشتیبانی و رئیس کمیسیون بهینه‌سازی مصرف انرژی شهرداری مشهد گفت: در راستای توسعه انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر، شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند.

قاسم زوکی‌نژاد اظهار کرد: شهرداری مشهد در بهره‌گیری از انرژی‌های تجدیدپذیر بین سایر دستگاه‌های کشور پیشتاز است و در سال جاری ۴ نیروگاه‌ خورشیدی دیگر در دست اقدام قرار دارد.

وی ادامه داد: با مصوبه هیأت وزیران از ابتدای امسال دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ خدمات کشوری ملزم به تامین سالیانه ۵ درصد برق مصرفی خود از انرژی‌های تجدیدپذیر هستند و ظرف مدت ۴ سال می‌بایست ۲۰ درصد برق مصرفی خود را از این طریق تامین کنند، در غیر این صورت آن بخش از برق مصرفی با تعرفه بسیار بالاتری در قبوض محاسبه می‌شود.

زوکی‌نژاد گفت: خوشبختانه با نیروگاه‌های خورشیدی که احداث کرده‌ایم، شهرداری مشهد مشمول این افزایش تعرفه نشده است؛ البته مطابق برنامه‌ریزی صورت‌پذیرفته، توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر همچنان ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری مشهد، وی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام‌شده افزایش ظرفیت اشتراکات آب فضای سبز محقق و این امر صرفه‌جویی ۲۰۰ میلیارد ریالی در پرداخت حق انشعاب را به دنبال داشته است.


انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند
  • محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف کنکور
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور
  • اعمال محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • چالش تغییر تعرفه های گمرکی برای بازرگانان و فعالان اقتصادی
  • بازداشت ۴ کنکوری متخلف ؛ جزئیات تخلف این ۴ نفر
  • شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان