Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد بجنوردی در پی دعوای خانوادگی با خشم آنی همسرش را به قتل رساند و فرزند خردسالش را از نعمت مادر و پدر محروم کرد.
به گزارش رکنا، تیغ تیز خشم آنی یکبار دیگر در بجنورد قربانی گرفت و باعث شد مرد عصبانی در پی جر و بحث با همسرش او را با دستانش خفه کند و خود نیز راهی زندان شود.
بر اساس اعلام رئیس پلیس آگاهی استان این حادثه تلخ زمانی رخ می دهد که این زوج پس از بازگشت از منزل یکی از اقوام ، فرد مقتول با مقایسه زندگی خودشان با زندگی خانواده ای که با او دیدار داشتند باعث جر و بحث بین خود و همسر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ادامه جدل میان این زوج مرد عصبانی کنترلش رو از دست می دهد و با دستانش گلوی همسرش را می فشرد تا او جان خودش را از دست دهد.

قتل زن جوان بجنوردی به دست همسرش 

در پی این حادثه زمانی که مرد عصبانی به خودش می آید کار از کار گذشته است و او تصمیم می گیرد تا با صحنه سازی وانمود کند همسرش بر اثر گاز گرفتگی جان باخته است.
در این باره سرهنگ «رستگار» گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره خفگی با گاز مونواکسید کربن خانمی 29 ساله در یکی از مناطق شهرستان بجنورد و انتقال به بیمارستان، کارآگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
به گفته سرهنگ مقصود رستگار با بررسی اولیه جسد و مشهود بودن آثار فشار جسم رشته ای در گردن و کبودی صورت و انگشت وسط دست راست آن ، ظن اینکه قتلی انجام شده است قوت گرفت.بر این اساس ماموران برای بررسی موضوع به منزل مقتول عزیمت و اقدام به انجام تحقیقات گسترده از خانواده وی کردند.
کارآگاه «رستگار» با بیان اینکه همسر متوفی در ابتدا منکر هرگونه نزاع و درگیری بود و علت مرگ وی را با پس از دستگاری لوله و اتصالات بخاری گازگرفتگی عنوان می کرد، افزود :پس از تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان سرانجام متهم لب به اعتراف گشود و به جرم خود اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره با اینکه متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد از شهروندان خواست تا با بالا بردن آستانه تحمل خود دیگر شاهد اینگونه حوادث ناگوار نباشیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل گازگرفتگی اخبار حوادث قتل همسرکشی دعوای خانوادگی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تجاوز تجاوز جنسی خودکشی آزار شیطانی سقوط هواپیما تهران کرونا بازیگر سینما و تلویزیون قیمت قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۵۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید شبانه خبرنگاران از خط ۲ مترو شیراز

جمعی از خبرنگاران و مدیران دستگاه های اجرای استان فارس در شامگاه روز شنبه از روند اجرایی خط ۲ مترو و دستگاه حفاری تونل مترو در ایستگاه بلوار آزادی شهرستان شیراز بازدید کردند . به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076068 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس
  • ببینید | فجیع‌ترین و بدترین پرونده قتل به روایت یک کارآگاه
  • بازدید شبانه خبرنگاران از خط ۲ مترو شیراز
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • تبریک تولد نوید محمدزاده به همسرش | عکس
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • (ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می‌زد؟
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می زد؟ /آقا مصطفی اصلا از وضعیت نجف راضی نبود /او نمی خواست مثل بقیه پوشیه بزنم
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»