Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@21:48:31 GMT

۲۸ تُن روغن نباتی در ارومیه کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۶۰۳۰

۲۸ تُن روغن نباتی در ارومیه کشف شد

سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت آذربایجان‌غربی گفت: ۲۸ تُن انواع روغن نباتی از ۲ انبار مختلف در ارومیه کشف و ضبط شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج مرندی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، افزود: طی بازرسی از انبار کالاهای اساسی سطح ارومیه ۱۹ تن انواع روغن نباتی مایع و جامد که در یکی از انبارها احتکار شده بود، کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پرونده احتکار ۲ میلیارد و ۲۷۲ میلیون ریالی این انبار پس از تکمیل جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی، اضافه کرد: همچنین در بازرسی دیگری، ۹ هزار و ۶۴۰ کیلو گرم روغن نباتی و تعداد یک هزار و ۹۲۸ حلب ۵ کیلویی از انبار دیگری کشف شد.

مرندی اظهار کرد: ارزش این انبار نیز به یک میلیارد و ۳۵۹ میلیون ریال می رسد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: روغن نباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند و نیروهای این سازمان برای جستجوی مفقودین به محل حادثه اعزام شده است.

حسین سرباز رشید در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از غرق‌شدگی دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه خبر داد.

وی افزود: هم اکنون پس از دریافت خبر غرق‌شدگی، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه، بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره شش را به همراه تیم غواصی این سازمان جهت جستجوی مفقودین به محل حادثه اعزام کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: تیم‌های تخصصی غواصی و امداد و نجات اعزامی آتش نشانی تا پیدا شدن این دو نفر در محل حادثه حضور خواهند داشت.

خبر در حال تکمیل است...

کد خبر 748140

دیگر خبرها

  • ثبت ۲۹ هزار سوت زنی فرار مالیاتی فقط برای پزشکان
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌ از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • تولید ۵.۵تن گندم آبی در هر هکتار از مزارع لرستان
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد