Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@06:53:52 GMT

اختصاص اعتبار به تکمیل ورزشگاه سرخه

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۶۴۸۲

اختصاص اعتبار به تکمیل ورزشگاه سرخه

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌رضا آشناگر بعدازظهر امروز در دیدار با رئیس شورای اسلامی شهر سرخه اظهار کرد: یکی از اولویت‌های دولت، ساخت واحدهای مسکونی در بافت‌های قدیمی و تخریبی شهرهاست.‌

وی افزود: استانداری سمنان با رعایت قوانین مربوطه و در حد مقدورات آمادگی دارد تا در تأمین زمین به‌منظور ساخت واحدهای مسکونی در شهرستان سرخه همکاری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سمنان بیان کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با مشارکت راه و شهرسازی استان ضمن تعیین معابر موضوع را در کمیسیون ماده پنج مطرح و ضمن انجام تفاهم با مالکان نسبت به تهیه زمین با مشارکت مالکان اقدام کند.‌

آشناگر گفت: به‌منظور تکمیل پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی سرخه، جلسه‌ای با حضور مسئولان مربوطه برگزار و چنانچه تعهدی از سوی دستگاه‌های مختلف و نیز تخصیص مبلغی از اعتبارات شهرستانی ارائه‌شده، پیگیری لازم به انجام رسد.‌

وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در خصوص تخصیص اعتبار پروژه کنارگذر سرخه مساعدت لازم را به انجام رساند.‌

استاندار سمنان بیان کرد: به‌منظور تکمیل فاز دوم ورزشگاه شهرستان سرخه که از مصوبات سفر رئیس‌جمهوری به استان است، تخصیص لازم انجام شود.

مطالبات مردم سرخه از استاندار سمنان

علیرضا عربی، رئیس شورای اسلامی شهر سرخه در دیدار با استاندار سمنان اظهار کرد: از طرف مردم و مسؤولان شهرستان سرخه از تلاش پیگیر و مساعدت ارزشمند استاندار سمنان در تحقق اهداف و برنامه‌ها و همچنین تسریع در اجرای پروژه‌ها و اقدامات عمرانی دولت در این شهرستان تشکر و قدرشناسی می‌کنم.

وی افزود: یکی از مشکلات و درخواست‌های مردم شهرستان سرخه حل مشکل زمین و مسکن در این خطه از استان سمنان است.‌

رئیس شورای اسلامی شهر سرخه بیان کرد: شهر سرخه به دلیل احاطه شدن زمین‌های مزروعی در اطراف شهر و فاصله با زمین‌های منابع ملی، دچار کمبود زمین مسکونی است.

عربی گفت: به‌منظور رفع برخی مشکلات در حوزه زمین شهری درخواست می‌کنیم با پیشنهاد خرید زمین وصل به محدوده خدماتی از میدان امام تا پروژه مجتمع آموزشی بانک ملت در بلوار امام رضا (ع) موافقت شود.

وی افزود: از استاندار سمنان درخواست داریم در صورت صلاحدید با پیشنهاد ایجاد شهرک منفصل جنب دانشکده پیراپزشکی سرخه موافقت کنند.‌

رئیس شورای اسلامی شهر سرخه، تسریع در اجرای پروژه مجتمع فرهنگی گردشگری جنب میدان امید سرخه را از دیگر انتظارات مردم شهرستان سرخه عنوان کرد.

عربی افزود: یکی از موانع در جهت تکمیل و فعالیت شهرک صنعتی سرخه، عدم تکمیل پست ۶۳ کیلوولت شهرک بزرگ صنعتی سرخه است که امیدواریم با دستور استاندار سمنان و همراهی مسؤولان مربوطه شاهد تحقق این موضوع باشیم.‌

وی گفت: با توجه به این نکته که احداث کمربندی جنوبی شهر سرخه از مصوبات سفر ریاست جمهوری بوده است، تقاضا داریم تا در مورد اجرایی شدن و اختصاص بودجه در جهت تکمیل این پروژه تسریع گردد.‌

رئیس شورای اسلامی شهر سرخه بیان کرد: از استاندار سمنان درخواست می‌کنیم با نظر مساعد نسبت به رفع مشکلات در پروژه‌های روشنایی و جدول‌گذاری بلوار سرخه- سمنان، جاده آبگرم در مسیر افتر، فاز دوم ورزشگاه سرخه و نیز احداث کتابخانه در این شهرستان دستور لازم را مبذول کنند.

انتهای پیام/74007/ز/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار سمنان علیرضا آشناگر علیرضا عربی تأمین زمین سرخه شهرک صنعتی استاندار سمنان شهرستان سرخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۶۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سردار ابوطالب شفقت دقایقی پیش با حضور در پروژه ساختمان استانداری از طبقات مختلف این پروژه بازدید کرد .

در این بازدید استاندار خطاب به معاون عمرانی گفت : مرحله انتخاب پیمانکار جهت تکمیل از فردا آغاز شود و ظرف ۳ ماه و نیم بایستی معاونت امور عمرانی استانداری در ساختمان جدید مستقر شود .

شفقت افزود : در بحث جانمایی واحدها و طبقات نیز تغییرات و اصلاحات ضروری است که طی جلسه ای که در استانداری تشکیل خواهد شد اصلاحات مورد نیاز ساخت و ساز واحدها و اتاق های ساخته شده تصمیم گیری خواهد شد .

استاندار لرستان اظهار داشت : این پروژه برای تکمیل نهایی بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با برنامه ریزی هایی که خواهیم نمود به مرور با تامین اعتبار این پروژه به سرانجام خواهد رسید .

لازم به ذکر است عملیات اجرایی ساختمان جدید استانداری لرستان در ۱۲ طبقه موسوم به برج امید از ۱۰ سال گذشته آغاز گردیده است .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899722

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان