Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباس خواجه اورسجی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: استان خراسان رضوی سهم بسیار بسزایی در تیم‌های ملی کبدی به ویژه بخش سرکل کبدی دارد، اما توقع زیادی هم نمی‌توان در بحث امکانات ورزشی داشته باشیم، چراکه مدت زیادی از عمر این رشته ورزشی نمی‌گذرد.

رییس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران، بابیان اینکه سه مکان در اختیار ورزشکاران بوده و با توجه به رشد چشمگیری که ورزش کبدی در استان داشته ‌است واقعا این فضاها کفایت نمی‌کند، افزود: خداروشکر با توجهی که مدیرکل به ورزش کبدی داشته و قول مساعدی که در خصوص احداث خانه کبدی و در اختیار گذاشتن فضایی بسیار مناسب برای این رشته ورزشی داده‌است، امیدوارم که دغدغه ورزشکاران این استان مرتفع شده باشد؛ ما هم در فدراسیون برای هر آنچه که در توانمان باشد، مانند اعطای تاتامی و سایر امکانات، می‌توانیم در خدمت عزیزان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خراسان رضوی را یکی از قطب‌های مهم کبدی کشور دانست و ابراز کرد: ما قول دادیم که یک تخته تاتامی و مبلغی را هم در اختیار هیأت کبدی خراسان رضوی قرار داده و با توجه به نیازی که شهرستان‌های استان دارند، آن مبلغ را برای استان واریز می‌کنیم.

اورسجی در خصوص مسابقات تصریح کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا شرایط برگزاری مسابقات‌مان مختل شد؛ اما در بخش ساحلی، در هر دو بخش آقایان و بانوان اردوی تیم‌های ملی ساحلی کبدی را برگزار کردیم و قرار است در بازی‌های آسیایی چین که در سال 1400 برگزار می‌شود حضور پیدا کنند و امیدوارم مانند بازی‌های جاکارتای اندونزی خوش درخشیده و مدال طلای مسابقات را کسب کنند. هم اکنون در بندرعباس اردوی این تیم درحال برگزاری است.

نایب رییس فدراسیون جهانی کبدی اضافه کرد: سرکل کبدی در خراسان رضوی ظرفیت بسیار بالایی دارد و به عنوان یکی از قطب‌های سرکل کبدی کشور محسوب می‌شود، دو استان آذربایجان شرقی و خراسان رضوی حرف‌های زیادی برای گفتن در این بخش دارند، استان مازندران، تهران، قم و کرمانشاه هم در بخش سرکل کبدی خیلی فعال هستند؛ اما خراسان رضوی یک گام جلو تر است.

وی خاطرنشان کرد: قول این را داریم که در سال 1400 میزبانی مسابقات قهرمانی جهان در بخش سرکل کبدی را به خراسان رضوی هدیه کنیم، بعید می‌دانم نتوانند فرصت میزبانی مسابقات قهرمانی جهان را در اختیار ما قرار ندهند و این ما این میزبانی را خواهیم گرفت.

اورسجی در رابطه با قرار گرفتن فدراسیون جهانی کبدی در ایران، در پایان تکمیل کرد: ما در حال تدوین پروپوزال آن هستیم و باید ریز و دقیق برنامه ریزی شود که دچار اشتباه نشویم، فدراسیون جهانی را شایسته و حق کشورمان می‌دانیم و به دنبال این هستیم که این حق به کشورمان برسد.

انتهای پیام/ 70066

منبع: فارس

کلیدواژه: عباس خواجه اورسجی فدراسیون کبدی ورزش کبدی فدراسیون جهانی خراسان رضوی سرکل کبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۸۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی

با اعلام سخنگوی فدراسیون کشتی، زمان و مکان برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی تغییر کرد.

به گزارش مشرق، قرار بود رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه در شهر لار برگزار شود که روز گذشته اخباری دال بر انصراف هیات کشتی این شهر از میزبانی این مسابقات منتشر شد.

ابراهیم مهربان سخنگوی فدراسیون کشتی امروز سه‌شنبه در این خصوص توضیح داد: به دلیل برخی مشکلات زیر ساختی برای میزبان این مسابقات، مسئولان کشتی این شهرستان در نهایت به این جمع بندی نهایی رسیدند که نمی‌توانند در این بازه زمانی میزبان این رویداد بین‌المللی باشند.

وی ادامه داد: پس از پیگیری‌هایی که انجام شد، شهر زنجان به عنوان میزبان رقابت‌های کشتی آزاد معرفی و قرار است مسابقات جام تختی سوم و چهارم خرداد ماه در این شهر برگزار شود.

سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص حضور کشورهای خارجی در این جام گفت: پیشتر دعوت‌نامه‌هایی را به چند کشور ارسال کرده‌ایم، اما هنوز به صورت قطعی مشخص نیست که چند آزاد کار خارجی در این مسابقات شرکت کنند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن