Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@15:05:00 GMT

اذعان مطبوعات غربی به آلوده بودن واکسن آمریکایی

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۹۳۴۴

اذعان مطبوعات غربی به آلوده بودن واکسن آمریکایی

علی محمد فروزنده گفت: سیاه نمایی و اعتماد سازی غرب برای تبلیغ واکسن آلوده با استفاده از شوهای تبلیغاتی در اذهان عمومی شکست خورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علی محمد فروزنده در خصوص واکسن کرونا در گفتگو با صبح زاگرس گفت: ایران یکی از  خطبه‌های پزشکی در دنیا محسوب می‌شود و برای پزشکان و متخصصان ایرانی ارزش و اهمیت خاصی در جهان قائل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مسائل پزشکی با اشاره به تولید واکسن ایمن و مطمئن ایرانی کرونا گفت: ایران یکی از پنج کشوری بود که توانست برای اولین بار به واکسن کرونا دست پیدا کند و آن هم به صورت بومی و با استفاده از متخصصان و پزشکان ایرانی که این امر تحسین و حیرت رسانه‌های غرب و نشریات مختلف جهان را برانگیخت.

این کارشناس با تاکید بر غیر قابل اعتماد بودن واکسن امریکایی و انگلیسی گفت‌: خصومت ها و دشمنی های اروپایی ها و آمریکا نسبت به مردم ایران در زمان کرونا و تحریم دارو و مواد بهداشتی نسبت به ایران آشکار و غیرقابل انکار است و جای تعجب دارد که غرب پیشقدم در فروش واکسن به ایران شده است و این موضوع مشکوک به نظر می‌رسد.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب گفت: مقام معظم رهبری رسما و علنا در مقابل دوربین، ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور را ممنوع اعلام کرد، مسئولین نیز باید این موضوع را مدنظر قرار دهند که سلامت مردم در اولویت امور قرار دارد.

این کارشناس تولیدکنندگان واکسن ایرانی با اطمینان آن را روی خودشان پیاده کردند گفت: آمریکا و غرب می‌خواهد به عنوان موش آزمایشگاهی واکسن خود را به کشورهای مختلف صادر کند و به خصوص در ایران نشان داده است هیچگونه اهمیتی به سلامت و معیشت مردم نمی دهند، این موضوع صادرات واکسن بودار است.

وی با اشاره به پشت پرده واکسن آمریکایی گفت: فوت برخی افرادی که این واکسن را تزریق کرده اند همچنین رشوه گرفتن برخی پزشکان اروپایی برای تبلیغ آن از جمله حواشی واکسن آمریکایی بوده است.

وی همچنین به ورود  مقام معظم رهبری به بحث خرید واکسن فایزر اشاره کرد و گف:  دلیل این امر اهمیت سلامت ملت است،  واکسن یکی از مهم‌ترین داروهایی است که با توجه به مواد بیولوژیکی که در آن وجود دارد، به بحث امنیت ملی برمی‌گردد.

فروزنده گفت: بعضی‌ها از روی بی‌اطلاعی تقاضای واکسن‌های فایزر کرونا دارند، بعضی‌ها نمی‌دانند که ایران سابقه صدساله در تولید واکسن دارد و پس از انقلاب هم تحول عظیمی در این راه داشته است.

وی با تاکید بر اینکه سیاه نمایی و اعتماد سازی غرب برای تبلیغ واکسن آلوده با استفاده از شوهای تبلیغاتی در اذهان عمومی شکست خورده است، گفت: ایمنی کاذبی که در نشان دادن تاثیرات واکسن فایزر آمریکایی به خورد جهانیان می دهند صرفاً شوی تبلیغاتی بوده و قصد سیاه نمایی و اعتماد سازی دارد وگرنه خود مطبوعات و جراید آمریکا روزانه عوارض و کشنده بودن تزریق این واکسن را انتشار می دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: واکسن آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۹۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود

فرمانده کل نیرو‌های مسلح اوکراین امروز ـ شنبه ـ اذعان کرد وضعیت میدان نبرد برای نیرو‌های اوکراینی همچنان «رو به خامت است و بدتر هم می‌شود.»

اوکراین مدتهاست در میدان نبرد با کمبود نیرو و تجهیزات دست‌وپنجه نرم می‌کند و برخی از مقامات و رسانه‌های غربی طی روز‌های اخیر اذعان کرده‌اند که بسته کمکی جدید آمریکا به اوکراین چندان نمی‌تواند جریان جنگ را به نفع این کشورر جنگ‌زده اروپایی تغییر دهد.

خبرگزاری تاس به نقل از «الکساندر سیرسکی» فرمانده کل نیرو‌های مسلح اوکراین نوشت: «وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود.»

این مقام اوکراینی این اظهارات را خطاب به متحدان غربی طی جلسه گروه تماس دفاع اوکراین عنوان کرد.

او در پیام‌رسان تلگرامش نوشت: «من اعضای این ائتلاف را نسبت به وضعیت وخیم میدان نبرد که در حال بدتر شدن است، آگاه کردم.»

این اولین بار نیست که الکساندر سیرسکی نسبت به اوضاع وخیم اوکراین هشدار می‌دهد. وی پیش از این گفته بود که وضعیت جبهه شرقی «به طرز چشمگیری دشوار و بدتر شده است.»

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • ویدئو| اذعان سازمان شاباک رژیم صهیونیستی به شکست
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۱۰ اردیبهشت
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۹ اردیبهشت
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود
  • ویدیو/ سربازهای اوکراینی، با اسلحه‌های شوروی راحت‌ترند تا تجهیزات غربی‌ها