Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه «بهمن سبز»، سیدمصطفی حسینی مدیرعامل موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری با اعلام خبر احداث پردیس ۷ سالنه «مهر هماگ» در شهر بجنورد گفت: این پردیس به عنوان پیشرفته‌ترین سینمای خراسان شمالی به زودی توسط «بهمن سبز» راه اندازی می‌شود.

وی افزود: با احداث این پردیس، حوزه هنری در استان خراسان شمالی نیز به عنوان بیست و یکمین استان سینمایی خود، صاحب سینما می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی درباره جزییات این پروژه بیان کرد: این سینما مجموعه ۷ سالن همراه با سالن اختصاصی کودک، مجموعه بزرگ کتاب سوره مهر، گالری، پلاتو، سالن کنسرت و سینمای سه بعدی است تا مردم بجنورد نیز صاحب یک پردیس سینمایی مجهز شوند.

وی ادامه داد: به امید خدا از ابتدای بهمن‌ ماه امسال کار نصب تجهیزات آن آغاز خواهد شد و طبق برنامه‌ریزی انجام شده افتتاح این پردیس مجهز در خرداد ۱۴۰۰ خواهد بود.

این مدیر سینمایی در پایان درباره آخرین وضعیت احداث «سینما مهر» شاهرود نیز بیان کرد: کار تجهیز و آماده‌سازی این سینما با ظرفیت ۴۰۰ صندلی در استان سمنان به پایان رسیده است و ان شاء الله در دهه فجر امسال همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح و به زنجیره سینمایی «بهمن سبز» اضافه خواهد شد.

کد خبر 5119281 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری سید مصطفی حسینی موسسه بهمن سبز استان خراسان شمالی تئاتر ایران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر دیدن این فیلم جرم است شبکه پنج سیما جشنواره فیلم عمار ویروس کرونا برنامه تلویزیونی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر حضور هنر ایران در جهان فیلم کوتاه فیلم سینمایی حسین مسافر آستانه هنرهای تجسمی جشنواره فیلم فجر بهمن سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۴۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پنجمین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در خانه سینما برگزار شد که شورا بعد از بررسی درخواست ها و موارد مطرح شده، قرارداد ۲ فیلم را ثبت کرد.

به این ترتیب قرارداد فیلم سینمایی «تگزاس۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد (پخش این فیلم بر عهده تهیه کننده اثر است) به ثبت رسید. همچنین فیلم سینمایی «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی یوسف منصوری با پخش «بهمن سبز» به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز بعد از فیلم «تاوان» اکران خواهد شد.

مقرر شد اکران فیلم سینمایی «تگزاس ۳» از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

کد خبر 6097306 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • «عیسی بخشی» در خانه ابدی آرام گرفت
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • پیکر عیسی بخشی آخرین خنیاگر خراسان در خاک آرام گرفت
  • وزیر ارشاددرگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی خراسان را تسلیت گفت