Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحقیق و پژوهش فصل جدید برنامه «هزار راه نرفته» که پاییز سال آینده قرار است روانه آنتن شبکه دو شود، در مرحله پایانی قرار گرفت. خبرگزاری میزان - طیق اعلام روابط عمومی شبکه دو؛ ناهید سادات‌شریفی ضمن اعلام خبر فوق افزود: ساخت دکور این برنامه نیز آغاز شده و در حال انتخاب مهمانان هستیم تا به امید خدا ضبط برنامه را با حضور خانواده‌های موفق شروع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید ناهید سادات شریفی با اشاره به محوریت موضوع خانواده و اهمیت آن در فصل جدید، افزود: موضوع نگرش مثبت در کنار در نظر داشتن همه جوانب زندگی و فرهنگ تاب‌آوری از جمله رویکرد‌های این فصل برنامه است.   تهیه‌کننده «هزار راه نرفته» با بیان اینکه رفع آسیب‌های خانواده و نه بزرگ کردن و یا تشدید آن هدف غایی این برنامه است، اظهار داشت: در موضوعات مختلف سویه‌های مثبت از هر مبحث را مد نظر قرار می‌دهیم به عنوان مثال وقتی از خیانت صحبت می‌کنیم در کنار آن وفاداری و تعهد و نقش آن را در آرامش و ثبات خانواده بازخوانی می‌کنیم. همچنین فرزندآوری و افزایش شوق ازدواج در جامعه نیز از جمله محور‌های برنامه خواهد بود.   گفتنی است فصل جدید «هزار راه نرفته» در ۱۰۰ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای و ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای در گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی ناهید سادات شریفی و کارگردانی علیرضا برزگر دانایی در حال تولید است.   انتهای پیام/ برچسب ها: رسانه ملی صدا و سیما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رسانه ملی صدا و سیما هزار راه نرفته فصل جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس

 مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در این مراسم گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع در دو طبقه ساخته می‌شود.

 نوبانی افزود: کنترل ایستگاه‌های آتش نشانی در حوزه‌های مختلف شهری به ویژه در محدوده بولوار امام حسین (ع)، آزادگان و شهرک سجادیه از اهداف ساخت این ساختمان است.

محمد امین لیاقت رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس هم گفت: هزینه ساخت این ساختمان ۷ میلیارد تومان است و در مدت ۱۴ ماه ساخته می‌شود.

 لیاقت افزود: برای تجهیز ساختمان فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵، ده میلیارد تومان نیاز است

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آغاز به کار مرحله دوم ساخت بیمارستان سی سخت
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع مناطق گرمسیر
  • حقیقتی که در برنامه المیرا شریفی‌مقدم فاش شد
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف - هرات آغاز شد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • پیش تولید « پایتخت ۷ » آغاز شد
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد