Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیار راستگو روز دوشنبه در بیست و یکمین جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی اظهار کرد: کاهش محدودیت های کرونایی نیز نشانه عادی شدن وضعیت در جامعه نبوده و حساسیت ها تا ریشه کنی کویید 19 یا تزریق واکسن کرونا باید ادامه یابد. 

وی افزود: به رغم اینکه بیش از 95 درصد مردم آذربایجان شرقی از ماسک استفاده می کنند، ولی مراعات پروتکل ها و فاصله های اجتماعی همچنان نیاز است، چون عادی انگاری کرونا موجب شیوع مجدد بیماری و عزادار شدن خانواده ها می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

راستگو همچنین با اشاره به اینکه کادر بهداشت و درمان، زحمات فراوانی را متحمل شده اند، گفت: برخی از پرستاران و کادر درمان استان مدت ها است که مرخصی نرفته اند و حتی خانواده خود را از نزدیک ندیده اند؛ بر این اساس تقدیر همگانی از مدافعان سلامت لازم و ضروری است. 

وی همچنین با اشاره به اینکه شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی یکی از منظم ترین شوراهای استان است و ساختارهای مناسبی برای اطلاع رسانی دارد، اظهار کرد: البته اخباری که دارای اهمیت است و افکار عمومی نسبت به آن حساسیت دارند، باید دستگاه ها بلافاصله پاسخگوی افکار عمومی و نیازهای جامعه باشند و در واقع با جامعه و نیازهای اطلاعاتی رسانه ها حرکت کنند. 

وی ادامه داد: ادارات باید در مواقع ضروری، اطلاع رسانی به هنگام داشته باشند و با بیان واقعیت ها نیازهای اطلاعاتی و سووالات رایج در جامعه را با همکاری رسانه ها پاسخ دهند تا از ایجاد شبهه جلوگیری شود. 

دبیر شورای اطلاع رسانی و سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: روابط عمومی های استان در خصوص اطلاع رسانی اخبار مهم و مطالبات مردمی سرعت عمل و حساسیت مناسب را داشته باشند. 

علی پیروزمنش اظهار کرد: هم افزایی روابط عمومی ها و رسانه های آذربایجان شرقی ظرفیت بزرگی است که می تواند منجر به تحول بیشتری در حوزه اطلاع رسانی استان شود. 

برچسب‌ها کرونا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی استانداری آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی استانداری آذربایجان شرقی کرونا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی استانداری آذربایجان شرقی اخبار کنکور آذربایجان شرقی اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۷۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه اعلام کرد: اینکه اشغالگران اعلام کرده اند که مناطق شرقی رفح باید از سکنه خالی شود قصد آنها برای حمله به رفح را نشان می دهد.

در بیانیه این دفتر تاکید شده است: دشمن فریبکار از سویی دم از مذاکرات آتش بس می زند، اما از حمله گسترده به رفح دست برنداشته است.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه با اشاره به اینکه ساکنان رفح به اطلاعیه های اشغالگران درباره تخلیه گوش نداده اند، بیان کرد: تعداد محدودی به هشدار اشغالگران توجه کرده و همچنان مراکز حیاتی در شرق رفح روند عادی خود را دارند.

در این بیانیه آمده است: همراهی محدود با اشغالگران نمایانگر اصرار ملت ما برای درهم شکستن طرحهای اشغالگران را نشان می دهد و حامل این پیام است که جنایاتش در رفح نیز راه به جایی نخواهد برد. این هشدارهای ارتش اشغالگر درست بودن موضع مذاکره کننده فلسطینی و اصرار آن بر تضمین توقف جنگ را نشان می دهد.

کد خبر 6098323

دیگر خبرها

  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • آذربایجان شرقی استان پیشرو در زمینه کاهش آسیب اجتماعی کودکان کار
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه