Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان از دیدار چهره به چهره 3123 شهروند با مدیران استان در سه ماهه سوم سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، احسان شهابی از دیدار چهره به چهره 3123 شهروند با مدیران استان در سه ماهه سوم سال خبر داد و گفت: در فصل پاییز گزارش و مستندات 614 برنامه دیدار چهره به چهره از سوی 73 دستگاه به این اداره کل ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این  دیدارها 3123 شهروند با مدیران ملاقات چهره به چهره داشته و مشکلات و مسائل خود را مطرح کرده اند.

مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان، اضافه کرد: از جمع درخواست های ارائه شده 1169 مورد اقدام مثبت، 1072 مورد مشاوره و راهنمایی، 199 مورد بایگانی و 683 مورد نیز در دست اقدام است که مراحل رسیدگی به آنها نیز از طرف دستگاه ذیربط در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در سه ماهه چهارم سال نیز مدیران برنامه دیدار چهره به چهره با شهروندان را با رعایت حداکثری پروتکل ها انجام خواهند داد.

شهابی یادآوری کرد: مرکز سامد استان همدان نیز در خصوص حضور مدیران به منظور پاسخگویی و ارتباط مستقیم با مردم برنامه‌ریزی مدونی انجام داده به نحوی که معمولاً در هر فصل علاوه بر حضور استاندار، معاونین استاندار و مدیران کل ستادی استانداری، مدیران دستگاه‌های پرمخاطب، فرمانداران و شهرداران  نیز در این مرکز حضور می یابند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دیدار چهره به چهره دیدار چهره به چهره شهروند با مدیران سه ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۷۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به سیلابی شدن روستای دره گزان بر اثر بارش باران + فیلم

روستای دره گزان در بخش مرکزی شهرستان بیرجند استان خراسان جنوبی واقع شده است. در دومین ماه از فصل زیبای بهار با ورود سامانه بارشی آسمان این شهرستان بارانی شد. شدت بارش به حدی بود که موجب جاری شدن سیل در معابر این روستا شد.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - خراسان جنوبی

بیشتر بخوانید:

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • صادرات خودروی سواری از ترکیه طی ۳ ماه از ۲.۵ میلیارد دلار گذشت
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • قیمت جهانی نفت؛ برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • قیمت جهانی نفت / برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • نگاهی به سیلابی شدن روستای دره گزان بر اثر بارش باران + فیلم
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ |برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد