Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی ۶۲ فیلم بلند سینمایی حائز شرایط شرکت در بخش سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، دبیرخانه جشنواره سی‌ونهم طی روزهای گذشته به بررسی 110 فیلم ثبت‌نام شده و ارزیابی فرم‌های ثبت‌نام از نظر تطابق با آیین‌نامه جشنواره پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس، فرم‌های متقاضیان شرکت در این دوره جشنواره از نظر سال تولید، دارا بودن پروانه ساخت سینمایی، ارائه نشدن فیلم در دوره گذشته جشنواره و... مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت 62 فیلم از بین آثار متقاضی (حدود 57 درصد آثار) واجد شرایط شرکت در جشنواره سی‌ونهم شناخته شدند.

وضعیت پروانه نمایش فیلم‌های این دوره نیز در این فهرست مشخص شده که در این بین 14 فیلم تاکنون پروانه نمایش صادر شده و 48 فیلم در دست بررسی شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی قرار دارد.

قابل ذکر است که طی روزهای گذشته، از بین فیلم‌های متقاضی شرکت در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر، 5 فیلم روشنایی (کامشاد کوشان)، ترانه‌های پدری (محمد بصیری)، بانک‌زده‌ها (جواد اردکانی)، موافقت اصولی (امیر پورکیان) و کوسه (علی عطشانی) به علت مسائل فنی و آماده نبودن از شرکت در جشنواره انصراف دادند.

فهرست فیلم‌های حائز شرایط شرکت در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را از اینجا مشاهده کنید.

برادری: زالاوا در ژانر کمدی وحشت ساخته شده است/ فیلم‌ها عموماً از الگوهای نخ‌نما شده استفاده می‌کنندسریال ابرقهرمانی شوالیه ماه کارگردانان جدید خود را شناختفیلم خوب برای اکران وجود دارد اما تضمین فروش نیست/از خیر تسهیلات گذشتیم!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیلم سینما فیلم سینما جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دهمرده معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، گفت: این جشنواره با هدف معرفی آئین‌های سنتی، بازی‌های بومی و محلی و معرفی غذا‌های محلی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • صدور پروانه چرا برای ۶۰۰ هزار واحد دامی در همدان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • سینما به روایت سینما/ دیوار میان پایتخت و شهرستان با «آپاراتچی» فروریخت
  • فیلمی که دیوار میان پایتخت و شهرستان را از بین برد
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه کشاورزی جهت صدور پروانه بهره‌ برداری
  • پاسخ مرتضی‌علیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همه‌چیز مقدم است