Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@04:38:00 GMT

واکسن کرونا تا ۲ ماه دیگر تحویل عراق می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۸۷۲۵

واکسن کرونا تا ۲ ماه دیگر تحویل عراق می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اخبار العراق، «سیف البدر»سخنگوی وزارت بهداشت عراق گفت: عراق با شرکت فایزر قرارداد امضاء کرده است و اولین دوز آن را آینده دریافت خواهیم کرد و ما تعهداتی با شرکت فایزر و دیگر شرکت ها خواهیم داشت.

وی افزود: تعهدات ما با اتحادیه بین المللی واکسن که بیش از ۱۸۰ کشور را شامل می شود و تحت نظارت سازمان بهداشت جهانی ، پابرجا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین تاکید کرد: در صورت تصویب واکسن، سهم عراق محفوظ است و سهم آن ۲۰ درصد یعنی ۸ ملیون دوز خواهد بود.

سخنگوی وزارت بهداشت عراق اعلام کرد: توافق اولیه با شرکت فایزر یک و نیم ملیون دوز است که طی سه ماهه اول سال جاری یعنی دو ماه آینده تحویل داده خواهد شد. توزیع آن نیز برای تمام استان ها از طریق رسانه ها و بیمارستان ها و با توجه به اولویت بندی انجام می گیرد.

وی در پایان بیان کرد: واکسن به هیچ وجه اجباری نخواهد بود.

سخنگوی وزارت بهداشت عراق  شایعه رد واکسن از سوی عراق را هم تکذیب کرد.

کد خبر 5119628

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق ویروس کرونا ایالات متحده امریکا عراق دونالد ترامپ کنگره آمریکا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 رژیم صهیونیستی قاسم سلیمانی فالح الفیاض جو بایدن ایران فلسطین حشد شعبی لبنان سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۸۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید احتمال ارتکاب نسل کشی در غزه از سوی رژیم صهیونیستی را رد کرد.

«جان کربی» سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید روز جمعه مدعی شد: هیچ مدرکی مبنی بر نسل کشی ارتش اسرائیل در غزه وجود ندارد، اما تعداد قربانیان بسیار زیاد است و مردم از گرسنگی می میرند.

سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید مدعی شد: آمریکا همچنان به اسرائیل فشار می‌آورد تا برای کاهش درد و رنج مردم فلسطین و تلاش برای دستیابی به آتش‌بس بیشتر تلاش کند.

کربی این را هم به ادعاهایش افزود که دولت بایدن نسبت به نتانیاهو در مورد ضرورت کمک رسانی به غزه بسیار سختگیر بود، در غیر این صورت آمریکا تغییر سیاست خود را بررسی خواهد کرد.

این ادعاها در حالی مطرح شد که وزارت بهداشت نوار غزه امروز از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت نوار غزه همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شد که طی آن ۵۱ نفر شهید و ۷۵ نفر زخمی شدند.

کد خبر 6089290

دیگر خبرها

  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آمریکا: اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!