Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی نافچی ظهر دوشنبه در جلسه مدیریت مصرف انرژی استان در محل استانداری زنجان برلزوم مدیریت مصرف برق در استان تاکید کردو گفت: در این خصوص باید تمام دستگاه‌های اجرایی همکاری کنند.

وی اظهار کرد: ما تکلیف داریم مدیریت مصرف انرژی را هم در حوزه مسئولیت و هم در حوزه ماموریت خود مورد توجه جدی قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان برلزوم مدیریت مصرف گاز و برق در استان زنجان تاکید کردو گفت: برای عملیاتی کردن این موضوع لازم است ستاد مدیریت مصرف انرژی در همه شهرستان‌های استان با مسئولیت فرمانداران تشکیل شود.

مرادی نافچی بر لزوم اطلاع رسانی و اقناع سازی از طریق رسانه‌ها برای عموم مردم برای مدیریت مصرف انرژی برق در استان تاکید کرد و گفت: شرکت‌های برق و گاز استان تقویم قطع خدمات را تدوین و اطلاع رسانی کنند.

وی برلزوم برگزاری نشست خبری رسانه‌ها توسط شرکت برق و گاز در استان تاکید کرد و افزود: باید این مهم مورد توجه قرار گیرد تا مشکلی برای واحدهای تولیدی رخ ندهد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان ابراز داشت: خاموشی چراغ‌ها در معابر، پارک‌ها و محیط‌های عمومی شهری نباید به گونه‌ای باشد که زمینه بروز جرم فراهم شود.

وی گفت: در همه ادارات و سازمان‌ها باید کمیته مدیریت مصرف انرژی با مسئولیت مدیران کل و یا با تفویض اختیار به معاون منابع انسانی، شکل بگیرد تا تدابیر لازم در این خصوص طراحی و عملیاتی شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان تصریح کرد: شاخص مدیریت مصرف انرژی دستگاه‌های اجرایی در ارزیابی عملکرد مدیران لحاظ می‌شود.

مرادی نافچی افزود: تمام ادارات باید از امروز تدابیر لازم را برای کاهش مصرف انرژی در محیط‌های اداری در دستور کار قرار دهند.

کد خبر 5119618

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری زنجان برق ویروس کرونا شیراز کرمانشاه بوشهر آمار کرونا قاسم سلیمانی گرگان آلودگی هوا مجلس شورای اسلامی آیت الله مصباح یزدی شهرکرد خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا شهرستان کرج مدیریت مصرف انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۹۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد

                                                                 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سپهر خلجی در نشست شورای اداری استان ایلام با اشاره به اینکه روایت اقدامات انجام گرفته در دولت برای مردم لازم و ضروری است اظهار داشت: تبیین، رفع شبه و روایت گری جزو اولویت‌های مسؤولان باید باشد، و مسئولان مقایسه‌ای از آمار عملکرد دولت را به مردم ارائه دهند.

وی عنوان کرد: آرایش رسانه‌ای دشمن آفندی شده است، یعنی علاوه بر برجسته کردن نقاط ضعف، حتی به نقاط قوت کشور هم حمله رسانه‌ای می‌کنند.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت افزود: درگیر جنگ رسانه‌ای و روایت‌ها هستیم، الان حوزه جنگ رسانه‌ای دشمن بیشتر در بخش اقتصادی است .

خلجی با اشاره به اینکه وظیفه ما امیدآفرینی و اعتماد سازی است، عنوان کرد: ما رشد بالای ۶ درصد در کشور را تجربه کردیم و این میزان به هشت درصد خواهد رسید.

وی در ادامه مطرح کرد: پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف مثل فضایی، ارتباط با کشور‌های خارجی، قابل توجه است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اینکه هر مدیر مسئول اصلی اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی خود است عنوان کرد: باید طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان ایلام پیوست اطلاع رسانی تعریف شود.

خلجی با عنوان اینکه باید حوزه اطلاع رسانی اولویت شناخته شود یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی از افراد توانند برای روابط عمومی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • خلجی: آرایش دشمن رسانه‌ای است
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد