Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوان لاپورتا معتقد است اسم بردن از مربی آینده یا خریدهای احتمالی باعث لغزش تیم در میانه فصل می شود.

خوان لاپورتا، نامزد ریاست باشگاه بارسلونا در مصاحبه جدید خود با وب سایت گل در مورد انتخابات، بارسلونا و لیونل مسی صحبت کرده است. به گزارش طرفداری و به نقل از گل، خوان لاپورتا در این مصاحبه گفت:

کمپین انتخاباتی ما خیلی خوب کار می کند و از جمعیتی که به نقاط جمع آوری امضای ما آمدند راضی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتظریم تا از تعداد دقیق امضاهایی که جمع آوری کرده ایم، مطلع شویم اما خیلی خوب داریم کار می کنیم. نقشه و طرح ما در سال 2003 بر پایه کرویف، لاماسیا، کاتالونیا، یونیسف و یک سازمان حرفه ای بود که باشگاه را به شیوه مدرن و با یک پروژه جهانی اداره می کند. الان هم همان طرح را داریم اما به شکلی پیشرفته تر. ما اکنون تجربه بیشتری داریم و آماده تر هستیم. ما مصمم هستیم که روند منفی باشگاه را تغییر دهیم.

دوران من به عنوان رییس بارسلونا؟ خوشبختانه من تمام مراحل را طی کردم. در ابتدا، ما بیشترین سختی ممکن را پشت سر گذاشتیم و سپس موفقیت فرا رسید. بعد از آن ما از موفقیت ارضا شدیم و دیگر شور و شوقی نداشتیم و در نهایت مجبور شدیم همه چیز را دوباره انجام دهیم.

 نامزدهایی که الگوی آن ها جوزپ لوییس نونیز (رییس سابق باشگاه بارسلونا) است؟

در بارسلونا راه های متفاوتی برای درک باشگاه وجود دارد. باید به احساسات تمام بارسایی ها احترام گذاشت، این حقیقتی است که باید پذیرفته شود. سبک و ایده من بسیار واضح و مشخص است و من در سال هایی که رییس بودم، از آن استفاده کرده ام و اکنون می خواهم با یک طرح بهبود یافته برگردم. من در حال ارائه یک طرح باشگاهی بر پایه چندین ارکان، سبک اصلی، لاماسیا، تعهد اجتماعی فراتر از یونیسف و بار نمادین بر وزن کاتالونیا هستم.

شاید ساخت یک استادیوم جدید آسان تر و کم هزینه تر از بازسازی نیوکمپ در فازهای مختلف باشد. این یک پروژه نمادین است که باید هفتاد سال باقی بماند. امیدوارم که جشن 125 سالگی باشگاه را در نیوکمپ جدید جشن بگیریم و مسی نیز همراه ما باشد. خیلی خوب می شود اگر با مسی وارد این فاز شویم.

یکی از تعداد نفرات اندکی هستید که می تواند مسی را برای ماندن متقاعد کند؟

بله چون من حقیقت را می گویم. من کسی هستم که علاوه بر داشتن اعتبار بیشتری از دیدگاه مسی، بیشترین تجربه و اراده را نیز دارم. این که او به من بگوید که هر چیزی که قولش را داده بودم عملی شده است، مرا پر از حس غرور و افتخار می کند. اگر من رییس باشگاه شوم، به این می نگرم که از نظر اقتصادی و ورزشی، چه چیزی در حد امکان باشگاه می توانم به او پیشنهاد دهم.

صحبت با مسی در مورد آینده او؟

هرگز در این مورد با او صحبت نکرده ام. من هنوز برای قضاوت در مورد این که چه چیزی می توانم به او پیشنهاد بدم، تمام المان ها را در اختیار ندارم. من ارتباطم با او و تعداد زیادی از بازیکنانی که داشته ام را حفظ کرده ام. من با آن ها بیشتر در مورد مسائل شخصی در ارتباطم تا این که بخواهیم در مورد مسئله جدی ای مانند ماندن یا نماندنشان در باشگاه صحبت کنیم.

ماندن مسی در بارسلونا؟

این خیلی مهم است. بازیکنان بزرگ زیادی زمانی در بارسلونا بوده اند، بهترین ها در دوران خودشان اما لئو خاص است. مسی بهترین بازیکن جهان و قطعاً تاریخ است. اگر او در بارسلونا نماند، ما باید از آن گذشته و دیر یا زود باید آن را بپذیریم. او هنوز مسیر طولانی ای در فوتبال در پیش دارد. دوران حرفه ای هر بازیکنی روزی به انتها می رسد اما بارسلونا همیشه باقی می ماند.

نامزدها به بازیکنانی مانند هالند فکر می کنند...

من به بازیکنانی که داریم و انگیزه دادن به آن ها فکر می کنم. ما باشگاه را در سطح بالایی رها می کنیم و می بینیم که لئو در سن مامس و کنار پدری لذت می برد. دیدن لبخند مسی اتفاقی بسیار بزرگ است. دیدن نور در انتهای تونل لذت بخش است. این که چگونه یک پروژه ورزشی به بلوغ می رسد، چگونه لئو تیم را رهبری می کند، چگونه دمبله به تیم کمک می کند، دی یونگ در حال بهبودی و پیشرفت است، پدری به خوبی با تیم هماهنگ است و این که آن روز ایلایکس موریبا به تیم اصلی دعوت شد.

آرائوخو و مینگزا در تیم اصلی بازی می کنند و ریکی پویگ نیز در تیم اصلی حضور دارد. با توجه به این که پیکه، روبرتو و آنسو فاتی نیز به زودی به میادین بر می گردند، فکر می کنم می توانیم آرزوی هر چیزی را بکنیم. فکر نمی کنم که ایده خوبی باشد که نامی از خریدها با مربی آینده ببریم. من می دانم که هر نظری چگونه می تواند در میانه فصل باعث به هم ریختن و لغزش تیم شود. خرید رویایی من؟ انگیزه. این اولویتی است که من دارم، انگیزه برگرداندن شادی و لذت بارسلونا.

 همچنین بخوانید:

خوان لاپورتا برنده نظرسنجی انتخابات ریاست بارسلونا با اختلاف قابل توجه!

 

اخبار داغ 

علی خسروی: بازیکنان با داور زیاد حرف نزنند؛ رضا کرمانشاهی با شوخی و خنده اخراج می کند! آمار فوق العاده کریستیانو رونالدو در 15 فصل اخیر رقابت های لیگ؛ ثبت حداقل 15 گل لو رفتن راز شیطانی در بی آبرو شدن دختر ایلامی + جزییات پرسپولیس در دربی 94 / با ترکیب و سیستم پرسپولیس یحیی آشنا شوید استقلال در دربی 94 / با ترکیب و سیستم استقلال فکری آشنا شوید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خوان لاپورتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۹۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا نونیز تبدیل به بازیکنی موثر خواهد شد؟ وین رونی پاسخ می دهد / زیرنویس فارسی

صحبت های وین رونی در مورد داروین نونیز و تمرینات مهاجمان را مشاهده می کنید.

دانلود (5.9MB)

دیگر خبرها

  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید
  • افشا شد: قول‌های بارسا به ژاوی چه بود!‏
  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • آیا نونیز تبدیل به بازیکنی موثر خواهد شد؟ وین رونی پاسخ می دهد / زیرنویس فارسی
  • (عکس) ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد (عکس)