Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رضا نوری روز دوشنبه در آیین رونمایی از پوستر «تولید محتوا با موضوع فضای مجازی و خانواده» اظهار داشت: هنرمند در مرحله نخست باید آگاه به همه مسائل روز بوده و نحوه تطابق آثار تولیدی خود با دین را هم به نحو احسن تشخیص دهد.

وی با بیان اینکه هنرمند باید شجاعت لازم را در همه عرصه های کاری خود داشته باشد افزود: با آثاری که خلق می کند بتواند کاستی ها و مشکلات جامعه را با ظرافت خاص برای مخاطب بیان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی هم در این آیین اظهار داشت: این اداره کل  پنج جشنواره پویش مجازی خانواده، جشنواره آیات قرآنی و زندگی ائمه اطهار (ع)، موسیقی مقامی، جشنواره کالاهای فرهنگی و ایران قوی را در استان برگزار می کند.

حسین فرخنده افزود: از ابتدای بهمن تا ۶ بهمن ماه نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود و این فرصت خوبی برای همه مردم ایران است.

وی افزود: در همین رابطه امکاناتی فراهم شده است که به صورت همزمان یک میلیون نفر بتوانند وارد سایت شده و از تخفیف ۲۰ درصدی خرید کتاب بهره مند شوند که این تخفیف برای دانشجویان و طلاب ۴۰ تا ۵۰ درصد خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: وزارتخانه متبوع خود با بیمه بیکاری جامعه فرهنگی و هنری موافقت کرده است که بخشی از مشکلات ناشی از فعال نبودن این اقشار در شرایط کرونایی را برطرف می کند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حرفه کاری فرهنگ و هنر در مشاغل آزاد تعریف شده بود و مشمول بیمه بیکاری نبود، گفت: با رایزنی‌ها و موافقتی که در این خصوص انجام شده، آنها نیز مشمول بیمه بیکاری شدند.

  فرخنده در ادامه افزود: با پیگیری های استاندار در باره اجرای مصوبات سفر رییس جمهوری شمار کتابخانه‌های استان به ۱۹ مورد می رسد که با تکمیل تعدادی از این پروژه ها، خراسان شمالی به رتبه برتر کشوری می رسد.

در پایان این آیین از پوستر تولید محتوا با موضوع فضای مجازی و خانواده رونمایی شد.

برچسب‌ها بجنورد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی بجنورد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اخبار کنکور خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۰۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی شهریاری عصر شنبه در آئین افتتاح افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که در محل بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: شانزده هزار تخت بیمارستانی افتتاح شده در دولت سیزدهم متعلق به دولت قبل بوده است.

وی در ادامه افزود: بیمارستان هزار تخت خوابی شهدای تجریش نیز جز همان طرح‌های آماده افتتاح و در مرحله نصب تجهیزات بود که در دولت سیزدهم این مهم به سرانجام رسید.

منتخب مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دولت سیزدهم غوغا نشده است و در همه دولت‌ها به مردم خدمت شده است.

شهریاری گفت‌: برخورداری خراسان شمالی از تخت بیمارستانی از متوسط کشوری بسیار پایین است و مردم در روستاها نیز از بسیاری از خدمات محروم هستند.

وی بیان کرد: جایابی بیمارستان مادر و کودک در خراسان شمالی اشتباه است و با توجه به دسترسی پایین مردم باید در این تصمیم تجدیدنظر شود.

منتخب مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بحران پزشکی در کشور با توجه به میزان مهاجرت غیرقابل تصور نیست.

کد خبر 6090459

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر