Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر سالاری‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: چهار برابر نیاز چهارمحال و بختیاری گاز مایع در استان توزیع می‌شود و هیچ کمبودی در هیچ یک از روستاهای فاقد گازکشی وجود ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طبق ارزیابی این سازمان تعداد افرادی که به گاز مایع از طریق کپسول گاز در کل استان نیاز دارند 10 هزار نفر بوده که نیاز آن‌ها به طور کامل مرتفع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: طبق قانون گاز مایع سهمیه استان به شرکت‌های توزیع‌کننده از جمله پرسی فروخته می‌شود و توزیع در بین عموم مردم از طریق این شرکت‌ها بوده و نظارت بر اصناف توزیع‌کننده از جمله وظایف سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان است اما با تعامل و همکاری خوبی که وجود دارد در جریان شیوه توزیع قرار گرفته‌ایم.

استفاده از گاز مایع برای سوخت خودرو خطرناک است

این مسؤول در پاسخ به این سوال که علت ایجاد صف‌های طولانی برای خرید کپسول گاز در شهرهای گازکشی شده چیست، گفت: شیوه توزیع را سازمان صمت باید توضیح دهد اما اطلاعات ما نشان می‌دهد از جمله دلایل هجوم و ایجاد صف خرید کپسول گاز در بین مردم شهرهای دارای گازکشی، استفاده از گاز مایع برای سوخت خودرو بوده که اقدامی بسیار خطرناک و از نظر فنی مردود است.

وی تاکید کرد: اگر چنین استفاده‌های نا متعارفی از کپسول‌های گاز مایع نشود ما علاوه بر اینکه کمبودی در اصناف فروشنده و شارژکننده کپسول‌های گاز نداریم بلکه با این دریافت سهمیه مطلوب اضافه هم خواهیم آورد.

 

 

انتهای پیام/68033

 

منبع: فارس

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری کپسول گاز کپسول گاز گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل و توسعه تپه نور الشهدای شهرکرد در سال جاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مجید احمدی گفت: تکمیل و توسعه تپه نورالشهدا و اتصال آن به پارک‌ملت در سال جاری اجرا می‌شود.
وی افزود: پیش‌بینی می‌شود عملیات اجرای این طرح از ماه آینده آغاز شود.

 

دیگر خبرها

  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم
  • انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • قدرتمندترین موتور فضایی چین ۵۰۰ تن پیشرانش تولید کرد
  • راهنمای انتخابی هوشمندانه در خرید چیلر تراکمی
  • تکمیل و توسعه تپه نور الشهدای شهرکرد در سال جاری
  • ۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع
  • تصاویر واقعی است؛ خبری از کپسول آتش نشانی نیست!+ عکس