Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیاطین سرخ تاکنون برای جذب هیچ بازیکنی اقدام نکرده اند. 

منچستریونایتد تاکنون در نقل و انتقالات زمستانی برای جذب بازیکنی اقدام نکرده است و اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی این باشگاه اذعان کرد که جذب بازیکن جدید در ژانویه بعید به نظر می رسد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فابریتزیو رومانو، منچستریونایتد وضعیت بوباکاری سوماره، هافبک 21 ساله باشگاه لیل و مکس آرونز، مدافع راست باشگاه نوریچ سیتی را تحت نظر گرفته است و به جذب این دو بازیکن علاقه مند است اما تاکنون هیچ اقدامی توسط شیاطین سرخ برای جذب سوماره و آرونز صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه لیل برای فروش سوماره خواهان 35 میلیون یورو است و منچستریونایتد فعلا قصد ندارد او را به خدمت بگیرد.

اخبار داغ 

رشید مظاهری: مدیران ما دارند استقلال را خراب می کنند / ویدیو گل محمدی: پرسپولیس می توانست برنده شود / رسول‌ پناه در هیات مدیره باقی مانده و به ریش همه می‌ خندد لو رفتن راز شیطانی در بی آبرو شدن دختر ایلامی + جزییات آمار فوق العاده کریستیانو رونالدو در 15 فصل اخیر رقابت های لیگ؛ ثبت حداقل 15 گل کازیوشی میورا 53 ساله قراردادش را با یوکاهاما اف سی تمدید کرد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۱۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سازمان حفظ نباتات کشور به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سعید معین، مدیر مبارزه با آفات عمومی گفت: به سبب جلوگیری از کاهش عملکرد تولید گندم، کشاورزان هرچه سریعتر مبارزه علیه سن گندم را انجام دهند.

  معین با بیان اینکه در کشور ۶ میلیون هکتار سطح زیر کشت گندم آبی و دیم است، گفت: مبارزه با سن غلات در سطح کشور از بهمن ماه سال گذشته آغاز و ادامه دارد. وی گفت: با توجه به اثر آفت سن گندم در عملکرد تولید، تاکنون سطح مبارزه به یک میلیون و ۲۰۰ هزارهکتار رسیده است.

مدیر مبارزه با آفات عمومی سازمان حفظ نباتات کشور اظهار داشت: از آنجایی که در مواقع بارندگی امکان سمپاشی و محلول پاشی وجود ندارد و همواره منجر به تاخیر می‌شود، بنابراین تا قبل از تبدیل آفت سن به پوره باید مبارزه به موقع صورت بگیرد.

گفتنی است، درسال زراعی گذشته استان‌های کردستان، کرمانشاه و اصفهان بهترین نتیجه را در عدم سن زدگی داشته اند.

در استان کردستان تاکنون ۲۳۰ هزار هکتار گندم علیه سن سمپاشی شده است و قرار است ۱۵۰ هزار هکتار دیگر صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • طرح لو رفته از پیراهن خارج از خانه منچستریونایتد برای فصل 25-2024 / عکس
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند
  • هشدار سازمان حفظ نباتات کشور به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم
  • عجیب ترین شیوه حمل بار با خودرو که تاکنون دیده اید‍! | ویدئو
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان