Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@00:09:14 GMT

آدم ربایی و قتل در پرونده یک افسر پلیس

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۳۵۴۷

آدم ربایی و قتل در پرونده یک افسر پلیس

یک افسر پلیس ممفیس آمریکا به جرم ربودن مردی ۳۰ ساله و کشتن وی هنگام انجام وظیفه محکوم شد.

اطلاعات پلیس نشان می‌دهد که افسر پلیس "پارتیک فرگوسن" با استفاده از تفنگ شخصی خود قربانی "رابرت هووارد" را مجبور کرده تا سوار خودرو شخصی اش شود او را چند خیابان بعد به قتل رسانده و با کمک یک همدست جسدش را پنهان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی پلیس ممفیس در این باره گفت: اطلاعاتی در دست داریم که نشان می‌دهد نامزد قربانی پس از ناپدید شدن وی با استفاده از یک برنامه ردیابی مسیر حرکتی تلفن همراه تلاش کرده تا نامزدش را پیدا کند، اما موفق به انجام این کار نشده و با اداره پلیس تماس گرفته است.. با تماس این زن تحقیقات در این ارتباط اغاز شد.

وی افزود:انجام تحقیقات نشان داد که یک افسر پلیس دست به آدم ربایی و قتل زده است. کارآگاهان با بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته این افسر خاطی را شناسایی و به جرم قتل بازداشت کردند. متهم پس از دستگیری مجبور به اعتراف شد. وی تاکید کرد که قربانی را با شلیک گلوله کشته و برای پنهان کردن جسدش از یک دوست کمک خواسته است سپس با استفاده از حوله و خرید چندین بلوک تلاش کرده تا اثر دی ان‌ای را در پرونده قتل پاک کرده و جسد را پنهان سازی کند، اما تاکنون سخنی از انگیزه این جنایت نگفته است. ماموران ما همدست این افسر پلیس را نیز به جرم شراکت در قتل بازداشت کرده اند. همه باید بدانند هیچ کس بالاتر از قانون نیست.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آدم ربایی قتل پارسی خبر افسر پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۳۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی نشان از ادعای دروغین آزادی بیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رفتار وحشیانه و غیر انسانی پلیس با دانشجویان معترض آمریکایی؛ ادعای دروغین وجود آزادی بیان در این کشور را بر همگان آشکار کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این موج ضدصهیونیستی چنان زلزله‌ای در جهان به راه انداخته که نیرو‌های پلیس و گارد ملی آمریکا با خشونت تمام به صحنه آمده‌اند تا این قیام بی‌سابقه را خنثی کنند، اما این اتفاقات نتیجه عکس داده و دیگر دانشگاه‌های جهان هم به کمپین اعتراضی آمریکایی‌ها پیوسته‌اند.

دیگر خبرها

  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • حمله به یک کشتی در سواحل یمن
  • حادثه دریایی جدید در غرب یمن
  • آدم‌ربایی برای گرفتن ۵۰ میلیارد تتر
  • آدم‌ ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال ارز دیجیتال
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی نشان از ادعای دروغین آزادی بیان
  • آدم ربایی با چاشنی رمز ارز
  • ماجرای دلخراش ترین پرونده آدم ربایی از زبان کاراگاه پلیس / هنوز هم از فکر کردن به این پرونده احساساتی می شوم (فیلم)