Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@16:27:55 GMT

صدوسومین شماره سروش خردسالان منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۵۴۸۷۲

صدوسومین شماره سروش خردسالان منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، در شماره ۱۰۳ سروش خردسالان بخش‌هایی همچون، شعر یه تیکه ابر اون بالا، داستان هفت تا گوسفند، داستان این مسواکه یا جارو؟، نمایشنامۀ هرکاری یه راهی داره!، کاردستی قصه‌های باغ دوستی، داستان یک شهروند خوب، آشپزی ماکارونی از این‌ور دنیا تا اون‌ور دنیا، دوستان جدید ببعی و ببعو و کلی داستان و بازی دیگر آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سخن سردبیر آمده: دوست خوب سروشی من، سلام.

تو هر روز وقتت را با چه کارهایی می‌گذرانی؟ هم تماشای تلویزیون خوب است هم جست‌وخیز و بازی در خانه. هم سرگرم‌شدن با بازی‌های مفید در تلفن همراه جذاب است، هم خمیربازی و خانه‌سازی. نقاشی کشیدن و رنگ‌آمیزی هم شاید برائت جالب باشد. کارهای زیاد دیگری هست که به جز خوردن و خوابیدن و کمک به اعضای خانواده هر روز انجام می‌دهی.

حالا بیا هم به همه کارهایی که در طول روز انجام می‌دهیم نگاه کنیم: همه کارهایی که می‌کنی مفید است؟ کارهایی که دوست داری را انجام می‌دهی؟ کارهایی که بزرگ‌ترها از تو می‌خواهند را انجام می‌دهی؟

هر کاری در زندگی ما آدم‌ها به اندازه خودش زمان دارد. هر کدام از ما تلاش می‌کنیم برای همه کارهایی که باید انجام بدهیم وقتی در طول روز داشته باشیم. مثلاً نباید تمام روز فقط و فقط با تلفن همراه بازی کنیم یا حتی تمام روز را به تماشای برنامه‌های تلویزیونی بگذرانیم.

این روزها که همه ما بیشتر در خانه هستیم می‌توانیم برای کارهایمان برنامه‌ریزی کنیم. چطوری؟ برای کارهایی که دوست داری انجام بدهی از بزرگ‌ترهایت بخواه که با هم برای روز بعد یک برنامه بنویسید.

اگر دوست داشتی می‌توانی از کارهایی که در روز انجام می‌دهی نقاشی بکشی و برای «سروش خردسالان» بفرستی.

کد خبر 5119741 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: انتشارات سروش ادبیات کودک و نوجوان ادبیات جهان معرفی کتاب قاسم سلیمانی نقد کتاب پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ترجمه اولین سالگرد شهادت حاج قاسم تازه های نشر تجدید چاپ نمایشگاه مجازی کتاب ادبیات جهان ادبیات کودک و نوجوان ادبیات داستانی معرفی نشریات رایزنی فرهنگی انجام می دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۴۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه» شامگاه شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ با اجرای حامد مدرس در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.

علاوه بر جمع زیادی از کودکان و خانواده های آنان و شرکت کنندگان در این جشنواره، هنرمندانی همچون عادل بزدوده، وحید آقاپور مریم سعادت، حسن دادشکر، مهدی صبایی، هومن حاج عبداللهی، محمد بحرانی، رضا فیاضی، ماشاالله شاهمرادی زاده، ساقی زینتی، حسن دادشکر در‌ کنار محسن برمهانی معاون سیما، محمدرضا باطنی مدیر شبکه امید و حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از حاضران در این مراسم بودند.

در این نشست که با حدود ۹۰ دقیقه تاخیر آغاز شد، پس از قرائت آیاتی چند از قرآن‌ کریم توسط قاری خردسال و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، یک نمایش موزیکال کوتاه توسط سه بازیگر کودک اجرا شد.

در ادامه نمایش عروسکی کوتاهی توسط «خاله گلی» و گودرز اجرا شد.

در ادامه این نشست، محسن برهانی معاون سیمای رسانه ملی پشت تریبون آمد و عنوان کرد: باید از همه کسانی که این رویداد مهم رسانه ای را برای دومین بار برگزار کردند تشکر کنم.

وی اظهار کرد: در دورانی که تولید محصول برای خردسالان و کودکان به سمت پویانمایی و واقعیت مجازی رفته است، کمک به این‌گونه تولید محتوای کودک‌ کار بزرگی است. از آقای باطنی و دبیر جشنواره سپاسگزارم که رویدادی را برگزار کردند که بیست میلیون نفر از کودکان و خردسالان ما با رای دادن در آن مشارکت کردند.

وی اظهار کرد: امیدوارم سال آینده این رویداد به صورت بین المللی برگزار شود، چرا که خلا آن در منطقه احساس می شود چراکه در کشورهای دیگر هم بحث نمایش عروسکی با آمدن ابزارهای رایانه ای کم رنگ شده است.

معاون سیما گفت: امروز قرار بود آقای جبلی ریاست محترم سازمان هم در این مراسم حضور داشته باشند که به خاطر کار غیر مترقبه ای که پیش آمد از بنده خواستند تا به نمایندگی از ایشان در این جمع صمیمانه و پرنشاط حاضر شوم.

این خبر در حال تکمیل است...

انتهای پیام/

سید مرتضی حسینی

دیگر خبرها

  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی تا 25 اردیبهشت ماه تمدید شد
  • کدام کتاب «سروش صحت» باعث صف طولانی در اصفهان شد؟
  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی