Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ واکنش‌ها به عملکرد علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی تیم فوتبال آنتورپ در بلژیک همچنان ادامه دارد. بیرانوند در هفته بیستم لیگ بلژیک مقابل تیم میشلن درون دروازه قرار گرفت و سه گل دریافت کرد. این عملکرد انتقاد رسانه‌های بلژیک و هواداران آنتورپ را در پی داشت.

«پیتر وَندن‌بم» روزنامه نگار بلژیکی در گزارشی به ارزیابی شرایط تیم‌های مختلف بلژیک در هفته بیستم پرداخت و بخشی از گزارش خود را به عملکرد علیرضا بیرانوند اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه نگار گفت: درون دروازه، این دروازه بان ایرانی با عملکرد تردیدآمیز خود، همه را نگران کرد. او بازی‌خوانی خوبی ندارد و اغلب در زمان‌بندی خروج از دروازه اشتباه می‌کند.

وی افزود: او از نظر فنی و تکنیکی هم عالی نیست. بیرانوند مطمئناً نگران کننده است.

روزنامه نگار بلژیکی سپس به اظهارات «مارک ویلموتس» سرمربی سابق تیم ملی ایران درباره بیرانوند کنایه زد و گفت: فکر می‌کنم باید از مارک ویلموتس سئوال کنیم که منظورش از اینکه گفته بود بیرانوند در حد «کورتوا» و مینیوله» است، چیست. ما تاکنون چنین چیزی ندیده‌ایم.

منبع: مهر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 علیرضا بیرانوند مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند که از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شده بود و حالا چند روزی است تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده است، به دنبال این است که هرچه زودتر به ترکیب اصلی تیمش بازگردد اما شرایط او به گونه‌ای نیست که بتواند زمان نزدیکی برای بازگشت او به دروازه پرسپولیس متصور بود.

به نقل از ایسنا بیرانوند احتمالا در دیدار هفته بیست‌وپنجم پرسپولیس برابر سپاهان هم غایب است و اوسمار ویرا باید از امیر رضا رفیعی درون دروازه استفاده کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900306

دیگر خبرها

  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • حمله شدید اللحن روزنامه نگار مشهور اسرائیلی به نتانیاهو
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • طوفان ‎الاقصی و جنگ غزه محبوبیت حماس را در لبنان افزایش داده است
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر