Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفدهمین هفته از طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم، با تجلیل از خانواده دو تن از شهیدان ارمنی و آشوری استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، هفدهمین هفته از طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم با تجلیل از خانواده شهیدان «ساکو مجنونیانس» و «سرگون اکویانس  بالانجی» از شهدای شاخص اقلیت‌های دینی شهرستان ارومیه در دوران هشت سال دفاع مقدس، 23 دی ماه با حضور «سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین «حبیب‌رضا ارزانی» مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و طی برقراری ارتباط زنده تصویری با استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین در جریان تجلیل از خانواده این دو شهید از اقلیت های مذهبی در استان آذربایجان غربی، کشیش آشوریان شرق، رئیس شورای انجمن آشوریان، رئیس شورای خلیفه جرئی ارامنه نیز حضور دارد.

 

این گزارش می افزاید: شهید سرگون آکویانس بالانجی از شهدای اقلیت آشوری کشور بود که در جریان بمباران هواپیماهای دشمن بعثی در سال 1364 جام شهادت را نوشید. همچنین شهید ساکو مجنونیانس از اقلیت های ارمنی ساکن در ارومیه بود؛ او که دوران تحصیل خود را به عنوان دانش‌آموز سپری می کرد در بمباران هوایی جنگنده های عراقی در سال 1365 به شهادت رسید؛ از این رو «ادیک مجنونیانس» پدر این شهید به یاد فرزندش به عنوان خیر مدرسه ساز استان آذربایجان غربی اقدام به ساخت مدرسه کرد. 

 

گفتنی است این آیین ساعت 10 صبح برگزار می‌شود و علاقه مندان می‌توانند از اینجا وارد نشست شوند. 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی سه شنبه های تکریم کانون های فرهنگی هنری مساجد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی تجلیل از خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۵۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  فرماندار  شهرستان نقده شوراها را معتمدین مردم دانست و افزود : ۴ سال اعتماد مردم به شما عزیزان تموم خواهد شد اما تصمیمات خارج از منیت و تعامل بین اعضای شورا و شهرداری باعث اتفاقات خوبی در منطقه خواهد شد .

محمد نوبخت نیا این همایش را یک اتحاد و همدلی بین مردم دانست و تصریح کرد : هر جا که اتحاد و همدلی باشد توسعه به همراه خواهد داشت و در طول خدمت خود ، کار جهادی برنامه ریزی کنید چون کمتر از یکسال به پایان این پارلمان شهر و روستا باقی مانده و برای مدت باقیمانده با تصمیمات خوب برای ورود به انتخابات ۱۴۰۳ با برنامه ریزی و تدبیر وارد شوید .

در این مراسم از شورای بخش شهرستان که در بین ۴۷ شورای بخش آذربایجان غربی رتبه برتر را کسب نموده بودند تجلیل شد .

همچنین در پایان از ۲۰ نفر به نمایندگی از ۲۹۰ اعضای شورای شهرستان تجلیل بعمل آمد.

دیگر خبرها

  • آئینهای گرامیداشت هفته معلم در آذربایجان غربی
  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • تجلیل از کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • مراسم گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در خوی + تصاویر
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • هواشناسی ایران / رگبار شدید باران در ۲۴ استان
  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد